Gå til innhold

Wii kontroll til ps3?


jachbi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Time Crisis 4 har støtte for noe som kalles "Guncom" og som tydligvis har wii-lignende egenskaper (sikteberegning utifra to lyspunkter).

 

Som det nevnes har jo allerede sixaxis gyrofunksjon. Det skal ikke ses bort ifra at det kommer kontrollere (enten fra sony, eller en tredjepart) med accelerometer og sikteberegning til fremtidige spill, og i så fall vil de ha dekket forskjellen mellom kontrolleren i wii og ps3. Det er ren spekulasjon fra min side, men hvis wii fortsetter å selge like mye mer enn ps3 som den gjør nå, så vil jeg tro at noe slikt vil komme etter hvert.

Lenke til kommentar

Får nå bare håpe de kommer med en, hadde jo vært litt arti spesielt med tennis spill.

Jeg vet at det finnes til Nintendo Wii, men grafikken til Nintendo Wii er ganske barnslig, syns jeg i hvertfall.

 

Håper Sony lager en kontroll med rumble også, har hørt rykter om at det skal komme til juletider, noen som har hørt noe annet?

Lenke til kommentar
Får nå bare håpe de kommer med en, hadde jo vært litt arti spesielt med tennis spill.

Jeg vet at det finnes til Nintendo Wii, men grafikken til Nintendo Wii er ganske barnslig, syns jeg i hvertfall.

 

Håper Sony lager en kontroll med rumble også, har hørt rykter om at det skal komme til juletider, noen som har hørt noe annet?

8896999[/snapback]

 

 

Kontroll med rumble er på vei nå tror eg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...