kosteb00 Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor? Har kjørt exe-fila fra punkbuster.com som oppdaterer pb på bf2 og bf2142. Følgende feilmelding dukker opp: PB IMPORTANT: RESTRICTION: Loosing Key Packets (A)ffff0001 Noen som vet en løsning? Endret 18. juni 2007 av kosteb00
Joney Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor? Har kjørt exe-fila fra punkbuster.com som oppdaterer pb på bf2 og bf2142. Følgende feilmelding dukker opp: PB IMPORTANT: RESTRICTION: Loosing Key Packets (A)ffff0001 Noen som vet en løsning? 8893122[/snapback] Last ned denne lille saken fra punkbuster PB updater Start exefilen og velg battlefield 2, på "add a game" deretter "check for updates" Funker for de fleste spill som bruker punkbuster. EDIT: oi, nå begyner det å bli sent..... leser vist bare halve poster.... sorry (du kan jo prøve uansett da ) Endret 18. juni 2007 av Joney
kosteb00 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Skjønner ikke hvorfor? Har kjørt exe-fila fra punkbuster.com som oppdaterer pb på bf2 og bf2142. Følgende feilmelding dukker opp: PB IMPORTANT: RESTRICTION: Loosing Key Packets (A)ffff0001 Noen som vet en løsning? 8893122[/snapback] Last ned denne lille saken fra punkbuster PB updater Start exefilen og velg battlefield 2, på "add a game" deretter "check for updates" Funker for de fleste spill som bruker punkbuster. EDIT: oi, nå begyner det å bli sent..... leser vist bare halve poster.... sorry (du kan jo prøve uansett da ) 8893424[/snapback] kan jo prøve... skjønner at det er sent ja. hvis du leser hva jeg har skrevet så kan jo det forstås slik at jeg allerede har gjort dette
Joney Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 (endret) kan jo prøve... skjønner at det er sent ja. hvis du leser hva jeg har skrevet så kan jo det forstås slik at jeg allerede har gjort dette 8893541[/snapback] Det var det jeg så edit: Selvfølgelig måtte det være vista Endret 21. juni 2007 av Joney
gEnEsis_AiX Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 har AKKURAT samme problem etter at jeg installerte Windows Vista... ingen som har noen andre ideer en den punkbuster updaten (for den funka dårlig)
solaN - Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 jeg hadde et lignende problem med BF2, kjøpte meg akkurat pc med vista. det kom opp at det var OS problemer, at jeg ikke kunne kjøre det på den OSen. Men for meg funka det bare å gå inn på egenskaper på exe filen, og deretter kjøre den i kompitabilitetsmodus for XP sp2 , og deretter kjøre den som administrator, alt dette finner du på egenskaper,altså ved å høyreklikke på exe fila. håper det funker
solaN - Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 jeg hadde et lignende problem med BF2, kjøpte meg akkurat pc med vista.det kom opp at det var OS problemer, at jeg ikke kunne kjøre det på den OSen. Men for meg funka det bare å gå inn på egenskaper på exe filen, og deretter kjøre den i kompitabilitetsmodus for XP sp2 , og deretter kjøre den som administrator, alt dette finner du på egenskaper,altså ved å høyreklikke på exe fila. håper det funker 8910299[/snapback] eller så kan dere prøve å spille på servere UTEN punkbuster.
gEnEsis_AiX Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 JEg har Vista Build 6000 (tror jeg) på maskinen, og får samme problem som overnevnte.. Ikke noe av veiledninger fungerer. PknB filene finner jeg ikke, PunkBuster er oppdatert og alltingen... begynner å bli små sur!
kosteb00 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 (endret) jeg har xp home. Dette begynner å bli litt irriterende Laster inn htm fila og kjører exe programet. blir fortsatt kastet ut. Er det ingen som har en fiks på dette? EDIT: Det fungerte heller ikke å starte spillet som administrator. Endret 26. juni 2007 av kosteb00
Soldierr Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har samma problemet på BF2142! Er såå irriterende? Kan noen forklare nøye hvordan jeg muligens kan fikse det? Er noob..
kosteb00 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 (endret) Jeg har samma problemet på BF2142! Er såå irriterende? Kan noen forklare nøye hvordan jeg muligens kan fikse det? Er noob.. 8951720[/snapback] AHH, ENDELIG. LØSNINGEN ER HER. kjør denne kommandoen: services.msc Finn filene PnkBstrA og PnkBstrB og dobbeltklikk og kjør de. Funket for meg iallefall. Endret 3. juli 2007 av kosteb00
RuNNerZ Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 ingenting av det her funker for meg hvertfall.. skal vel ikke være meningen at det skal være så forbanna vanskelig å få spilt et spill man har kjøpt? søppel
solaN - Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 spillet er ikke laget for BF2 da... men det funker jo for meg.... spillet ble jo faktisk laga for en god del år siden...
kosteb00 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 ingenting av det her funker for meg hvertfall.. skal vel ikke være meningen at det skal være så forbanna vanskelig å få spilt et spill man har kjøpt? søppel 9127766[/snapback] Har du sjekket msconfig og at du ikke har skrudd av noen punkbusterfunksjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå