Zirus Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe en zepto znote, å lurte egentlig på om denne holdt mål iforhold til pris og andre pc'er. Lurte også på om det hadde noe for seg å kjøpe mer en 2gb ram når jeg skal bruke pc'en til tunge pc spill. link til pc'en: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49103
Odovacer Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Det er få spill som trenger mer enn 2 Gb. Alternativt er å kjøpe mer minne senere (i og med at den har støtte for opp til 4 Gb). Den holder mål i forhold til andre pcer, og er ganske prisgunstig. Har selv bestilt 6224 (ca samme, men med litt mindre skjerm). Alternativt er at du ser på multicoms compal IFL90+. Den er litt billigere med ca samme specs, men har en del dårligere design (min mening).
Zirus Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Takk for svar, lurte også på hva som er forskjellen mellom det vanlige trådløse internett korte som følger med zeptoen, og det andre som er på 300mbit
Odovacer Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Det andre er intels eget nettverkskort med støtte for opptil 300 mb overføringshastighet. Vet lite om hva de andre forskjellene er, men på zepto.dk tar de mindre for zepto kortet enn for intels, mens netshop tar mer. Generelt vil jeg tro det vil være letter å finne informasjon og støtte til intels nettverkskort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå