Gå til innhold

Hodetelefoner til rundt 500kr


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et par hodetelefoner med klokker som dekker ørene godt, og ikke er stramme. Hodesettet bør helst ikke koste mer enn 500 kroner, men det kan være dyrere hvis man får mer for prisen.

 

Kommer til å bli brukt som musikkheadset.

 

jeg har tenkt på til nå er Koss UR40 som har fått nokså gode tilbakemeldinger på Prisguide. Hva syns dere om det? anbefales? hvordan sitter den på hodet og hvordan er klokkene?

 

Har i tilleg tenkt på IceMat Siberia

 

 

.Arne

Endret av Arnie001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

ettersom han har sett på ur40 så er det neppe med mikrofon han vil ha -_-

 

vil anbefale beyerdynamic dt231 eller som du sier ur40. holder en knapp på dt231, velour padds er ikke ofte på så biloge hodetelefoner og du kommer til å digge at det er det. veldig god lyd, sitter godt, lukka. ur40 er også gode, men lekker lyf som f and ikke praktiske å bruke ute hvis du må ta dem av

Lenke til kommentar
Tusen takk for svarene!

Blir nok UR40 ellerr dt231, begge frister veldig! Men jeg likte ikke helt utseende på dt231.

8889860[/snapback]

 

Hva er viktig? God lyd eller kuuult utseende? Hvis sistnevnte er det eneste som er viktig, kan du like godt gå for Skullcandy.

 

Beyer DT231 er nok flere hakk over UR40 i ren lydkvalitet. Jeg har en anelse hvilken som kommer til å vare lengst også. Pen er'n kanskje ikke, men er det så nøye?

 

Til prisen er det svært vanskelig å finne noe bedre enn DT231, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ur40 har tynt lag med bomull eller noe liknende over driveren, går til helvete med en gang og det kommer hår inn på driveren, så det blir skurring på bassen. Men ur40 er basert på samme driver som ksc75 så od lyd, men fortsatt, dt231 er kvalitet helt gjennom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...