Gå til innhold

Er det noe galt med wow-europe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hva som er galt med wow-europe?

dette kommer opp hver gang jeg prøver og komme meg inn: Trykk

Endret av Action01
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
http://www.wow-europe.com/en/index.xml

Funker helt fin her hos meg med Opera

8888279[/snapback]

kan det være at den siden er blokkert i firewallen? er ingen andre sider som er sånn :dontgetit:

8888843[/snapback]

Nei, det er en feil på siden.

Pleide å skje med meg før, i firefox.

Bruker Opera nå :)

Endret av Bjohansen
Skrevet

Selv får jeg opp wow sine sider og alt som er her på jobben, men hjemme er wow sine sider noe feil med....dvs jeg klarer ikke åpne dem på vanlig måte...

Jeg bruker windows firewall og vanlig explorer, men min XP er vel det man kan kalle "oppbrukt" :) Jeg regner med at det skal funke når jeg bygger ny pc om ett års tid og når jeg klarer å skaffe meg ny XP eller vista

Skrevet
Selv får jeg opp wow sine sider og alt som er her på jobben, men hjemme er wow sine sider noe feil med....dvs jeg klarer ikke åpne dem på vanlig måte...

Jeg bruker windows firewall og vanlig explorer, men min XP er vel det man kan kalle "oppbrukt" :) Jeg regner med at det skal funke når jeg bygger ny pc om ett års tid og når jeg klarer å skaffe meg ny XP eller vista

8896871[/snapback]

Oppbrukt?

Hvis du mener at lisensen ikke kan brukes flere ganger så kan du ringe Microsoft Norge og få ny, GRATIS! :)

Skrevet
la oss ikke snakke for mye om min windows hehe...tror ikke det er lov med hensyn til reglene her på forumet:)

8901884[/snapback]

ahh, ok. forstår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...