Gå til innhold

Colin McRae Dirt "Retail"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi diskutere Dirt.

Jeg har nettop spilt en hel dag og må si meg det er det beste bilspillet som har kommet til pc. Grafikken og fysikken er helt utrolig. Kjører alt på ultra med 4xAA og 1280*1024 super smooth på min pc så ytelse var jeg positivt overrasket over :-)

Legg gjerne ut screenshots av ingame graphics

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her kan vi diskutere Dirt.

Jeg har nettop spilt en hel dag og må si meg det er det beste bilspillet som har kommet til pc. Grafikken og fysikken er helt utrolig. Kjører alt på ultra med 4xAA og 1280*1024 super smooth på min pc så ytelse var jeg positivt overrasket over :-)

Legg gjerne ut screenshots av ingame graphics

8882919[/snapback]

Er det ute ? trodde det kom nå til Torsdag?

Så om det gikk an å laste ned fra codemasters ala steam, men det gikk ikke.

Demoen er ihvertfall bra nok.

Skrevet

Er det fremdeles like tåpelig grep på bilen? Slik at man kan bremse fra 200 til 10km/t på 10 meter på grus? Eller er dette blitt fikset ved at man kan øke vanskelighets graden ellernoe på hel versjonen?

Håper det for fysikken på Demoen, var ikke annet enn Arcade, og laaaaangt fra realistisk.

Skrevet
Håper det for fysikken på Demoen, var ikke annet enn Arcade, og laaaaangt fra realistisk.

8883278[/snapback]

Hold deg til RBR da, jeg synest Dirt har en fin balanse mellom sim og arcade.

Skrevet

8883278[/snapback]

Hold deg til RBR da, jeg synest Dirt har en fin balanse mellom sim og arcade.

8883659[/snapback]

Har verken sakt der er bra eller dårlig, jeg reagerte bare på at OP skrev at det var veldig bra fysikk i spillet.

Skrevet (endret)

Er det ute ? trodde det kom nå til Torsdag?

Bare ute for de med trebein, skjegg og fugl på skuldra :p

o(O)phus: ok da, var ikke meningen å være frekk ;)

Endret av -sparks-
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...