Gå til innhold

Thunderfurry på 70, vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hadde MT'en i guildet mitt da jeg var level 60 Thunderfurry.

Det er det tøffeste våpenet in game by far, og jeg lurer på om det er noe pes og skaffe det nå på 70?

Hvor mange runs i MC ca? noen som har peiling? noen som har den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være heldig å få begge på første run, eller så kan det hende du får de på det 100'ede runnet.

Er jo guildet som har holdt på med MC i evigheter (pre-bc) og aldri fått begge delene, og nå som det ikke finnes noen vanilla-guilds (??) lenger, tror jeg egentlig du bare kan gi opp tanken. :)

Skrevet

8880563[/snapback]

Våres tank fikk første delen på de første 5 runsa i MC, mens det tok opp mot et år senere med konstant clearing før han fikk den siste delen.

Skrevet

8880563[/snapback]

Våres tank fikk første delen på de første 5 runsa i MC, mens det tok opp mot et år senere med konstant clearing før han fikk den siste delen.

8881745[/snapback]

Ca det samme som skjedde med oss.. Var en del hyling på VT den dagen ja ^^

Skrevet

Husker MT'en i guilden min fikk den siste delen.

Masterlooter glemte å linke den i raid chat så alle var "aaawwww, ikke denne uka heller", men så sier ML på VT: Gratulerer, <MT-navn>. Og alle lurer på hva som skjer, så hører vi bare MT'en skriker ut: DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!?!?!?!?!?

Hahaha, var utrolig morro. Han hadde holdt på lenge for å få den andre delen :p

Skrevet
Hver uke ble den linket [ved å gjøre slik], folk trodde på det hver gang :) Fy folk ble sur.

8882660[/snapback]

Husker jeg vi gjorde også.. Den gangen den faktisk droppa så var alle sånn: "Lol old joke"

Skrevet

Tok 1.5 år å fullføre første TF i guildet mitt, men 2 måneder etter det lagde vi vår tredje. Så er irreterende tilfeldig egentlig.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

:hmm: Har noen bindings liggende i banken.. Kjipt det ikke er så mange som kjører MC for tiden. Ingen bars på AH heller. :p

edit: Post 5555 ;D

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hadde maks uflaks med thunderfury bindingsene jeg, første droppa fra Garr, og to uker etterpå droppa den fra geddon, men da var jeg selvfølgelig ikke tilstedet=(. Tok 6-7 måneder til den andre droppa, var leven på TS den kvelden ja^^

Skrevet (endret)

tok ca 5 måndeder fra jeg fikk første delen til jeg fikk min andre.....husker jeg nesten svimte av da guildleaderen whispet meg og sa " i have somthing to tell you thats gonna make you kinda happy" :p han sa det før han postet loot i chatten

husker ikke mer av den kvelden var i min egen verden.

ble brukt noen timer i burning steppes ukene etter hvor jeg farmet crystals

Endret av Andre88no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...