Gå til innhold

XFX GeForce 8800gtx kun ... fps ?!


SkauG^

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et 8800gtx fordi jeg tenkte jeg skull ha konge fps i source, når jeg setter i gang etter og ha lasta ned nyseste driverne sjekker jeg og har ikke over 100 fps stabilt :S hadde 100 fps stabilt på mitt gamle Radeon X1300 liksom.. non som vet hva som er galt ? har jeg kasta bort 5000,- ? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei du har ikke kasta bort penger. Men om jeg ikke tar feil så har CS.S en maks FPS man kan ha. Tror det er en måte å forandre det på. Men er ikke sikker på hvordan :) Uansett, prøv crysis når det kommer. Med full DX10 støtte :) det blir gode saker.

 

men, du kjøpte dette kortet med hensikt for mer fps i CS.S :) ?

Endret av Kron
Lenke til kommentar
nei du har ikke kasta bort penger. Men om jeg ikke tar feil så har CS.S en maks FPS man kan ha. Tror det er en måte å forandre det på. Men er ikke sikker på hvordan :) Uansett, prøv crysis når det kommer. Med full DX10 støtte :) det blir gode saker.

 

men, du kjøpte dette kortet med hensikt for mer fps i CS.S :) ?

8878933[/snapback]

 

Heisann har også ett 8800gtx kort fra asus, har mellom 250-500fps i source med 32 spillere.. så er merkelig at du ikke får stabilt. har begrenset min på 101, men der ligger den hele tiden.. gå inn i console og skriv f.eks fps_max 250.. har forresten alt på maks grafikk bla 16x AA..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Ja jeg hadde først rundt 150-200 stabilt men plutselig etter formatering har jeg ikke 100 igjenn stabilt engang :S

 

hehe ikke hensikt med bare Cs:s men x) hehe stor gleder emg til crysis på full grafikk ja :D

 

men har ikke fps sperre.. bare og skrive fps_max 300 f.eks som jeg har gjort da.. prøvd alt gidder ikke lige stabilt over 100 engang :(

Endret av TheEmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...