Velociraptor Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Hei ! Om vellkommen til Den store sykkel tråden 07 Tengte at en tråd som dette ville passe bra her. Håper den faller smak. Regler: Temaet er sykkler generelt og du kan diskutere alt som har noe med eller om sykkler og gjøre. Bilder er tillat og veldig velkommene. ( Husk og legge de i spoiler eller skaler dem ned til 800*600. Spørsmål, nyheter, tips og råd, guider, kjøpetips. m.m. er aktuelle saker og ting som kan diskuteres i tråden. Alle er vellkommene enten du er på utkikk etter din første sykkel, eller om du er en proff sykklist. Mvh Kim. ( Håper dere vil tå tråden godt imot og ta gjerne kontakt med meg på PM om det er noe du lurer på eller vil rette )
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Ehm, er ikke dette det samme konseptet som Den store sykkeltråden! ?
Kassablanca Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg er jente og skal ha ny sykkel. Ikke racersykkel, men en jeg kan trene litt med. Noen forslag? ^^
Velociraptor Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Skrevet 16. juni 2007 Ehm, er ikke dette det samme konseptet som Den store sykkeltråden! ? 8876533[/snapback] Dang ! Glemmer alltid og søke før jeg lager en ny tråd.
Kassablanca Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Da går det vell ikke ann å få svar her, da? Får helle prøve i den andre sykkeltråden ...
Anbefalte innlegg