Gå til innhold

Fotoboksvarsling til nokia 6110


dr_love

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Start navigator. Trykk Valg - Tillegg - Sikkerhetskameraer - Valg - Åpne. Velg hvilket område du vil kjøpe (Norden kommer på ca 83 kr.). Du vil få spørsmål om varseltone og avstand før fotoboks varseltonen skal komme. Disse instillingene har jeg ikke klart å finne igjen i ettertid... Du varsles bare for fotobokser i din kjøreretning. Virker som om den er bra oppdatert med kamera. Syntes det fungerer helt greit. Får noen varselstoner i ny og ne som jeg ikke aner hva er. Sikkert bare noen små instillinger som må gjøres. Ellers er jeg kjempefornøyd med GPS´en!

Lenke til kommentar
Der fant jeg det ja, men jeg får ikke varsel, noen som vet hvor man finner igjen dette?

8883119[/snapback]

 

Hei. Har du gått inn på instillinger i Navigator under fanen alarmer? Der må du aktivere de forskjellige punktene under kamera. Du vil da få spørsmål om hvor langt unna du skal få beskjed, samt hvilken alarmtone.

Hvis ikke dette hjelper er det ett sted til du må se, men jeg kommer ikke på hvor det ligger i menyene .... Der skal du huke av for visuell og "hørbar" (husker ikke riktig tekst) alarm.

Det er også noe som heter "synkronisere lisensnøkler." Aner ikke om det vil hjelpe

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Har lastet ned denne pakken og det ser ut som det virker bra, får varsel når jeg simulerer ruten ihvertfall - har ikke prøvd i praksis enda.

Men det jeg lurte på er om noen har info om hvor mange fotobokser som er i denne pakken, og hvor oppdatert den er?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"

Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis.

 

Ah, ikke værre.. Tusen takk, skal prøve dette i kveld

 

Du kan også starte opp Navigator, og gå inn på "tillegg", og laste ned fotobokser for Skandinavia der. Er ikke så mye å laste ned, så det blir ikke mye i datatrafikk. Fungerte utmerket for meg. Fikk også valget om å oppdatere fotoboksene 1 gang i uken, noe som også har fungert flott!

 

NB: Du må betale med Visa/mastercard via telefonen, men det var ikke noe problem. Kostet 9.99 euro, og med dagens kurs så er det billig!

NBB: Ta backup av fotoboksene via programmet "Route 66 sync", slik at du har både kartene og fotoboksene hvis du skulle være uheldig å miste telefonen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"

Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis.

 

Ah, ikke værre.. Tusen takk, skal prøve dette i kveld

 

Du kan også starte opp Navigator, og gå inn på "tillegg", og laste ned fotobokser for Skandinavia der. Er ikke så mye å laste ned, så det blir ikke mye i datatrafikk. Fungerte utmerket for meg. Fikk også valget om å oppdatere fotoboksene 1 gang i uken, noe som også har fungert flott!

 

NB: Du må betale med Visa/mastercard via telefonen, men det var ikke noe problem. Kostet 9.99 euro, og med dagens kurs så er det billig!

NBB: Ta backup av fotoboksene via programmet "Route 66 sync", slik at du har både kartene og fotoboksene hvis du skulle være uheldig å miste telefonen!

 

Lykke til!

 

Det med å ta backup er viktig - uansett!!!!!

 

Jeg har imidlertid et litt kinkig problem.....:

Det var noe feil med min 6110 så jeg fikk byttet denne hos forhandler.

Når jeg da skulle ta en restore på de ekstra kartene og tilleggene ("sikkerhetskameraer") jeg hadde tatt backup av, fikk jeg et problem.

Det viser seg nemlig at mine innkjøpte tilleggspakker følger telefonen! :no:

Jeg tar kontakt med Route66 support, men får bare beskjed at jeg må ta kontakt med Nokia.....

Jeg byttet telefonen i Oktober. Har hatt etpar mail fra Nokia om at de jobber med saken...

Virker ikke som det er så lett som det høres ut..... :ermm:

Lenke til kommentar
Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"

Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis.

post-3875-1193693895_thumb.png

 

Hvor får jeg tak i Route 66 sync ? Programmet fulgte ikke med mobilen.

 

Skal følge med telefonen på egen CD.

Hvis ikke ta et søk på Google og se etter Bitdig.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...