Gå til innhold

[LØST] Hitman: Bloodmoney problemer på Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har problemer med å spille Hitman: Bloodmoney på Vista. Da jeg starter spiller få jeg en feil melding og beskjed om at filen MSVCR71.dll mangler. Jeg har søkt litt på Forumet og funnet ut hvor jeg kan få tak i filen (her http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr71). Problemene jeg har er

1: Fila er komprimert og jeg lurer på om noen vet om et program jeg kan bruke for å pakke ut fila. Det er anvist et program på siden hvor jeg kan laste ned fila, men det koster penger og jeg vil ikke bruke penger på det. Derfor hadde jeg vært takknemlig for at programmene dere linker er gratis.

2: Hvis jeg kommer så langt som å få pakket ut fila gjenstår det fortsatt et problem, jeg vet ikke hvor jeg skal plassere den.

Takker for alle svar :)

(Wohoo første post :woot: )

Endret av Pimmy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har problemer med å spille Hitman: Bloodmoney på Vista. Da jeg starter spiller få jeg en feil melding og beskjed om at filen MSVCR71.dll mangler. Jeg har søkt litt på Forumet og funnet ut hvor jeg kan få tak i filen (her http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr71). Problemene jeg har er

1: Fila er komprimert og jeg lurer på om noen vet om et program jeg kan bruke for å pakke ut fila. Det er anvist et program på siden hvor jeg kan laste ned fila, men det koster penger og jeg vil ikke bruke penger på det. Derfor hadde jeg vært takknemlig for at programmene dere linker er gratis.

2: Hvis jeg kommer så langt som å få pakket ut fila gjenstår det fortsatt et problem, jeg vet ikke hvor jeg skal plassere den.

Takker for alle svar :)

(Wohoo første post :woot: )

8868152[/snapback]

Etter hva jeg kan se er det en .zip-fil, noe Vista kan åpne uten problemer?

Skrevet

Vista skal kunne åpne den ja, bare trykk på filen og velg Extract all, du skal kopiere den til WINDOWS/System bare paste den der.. Det står i "bruksanvisningen" ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...