Gå til innhold

Ny Spill Pc For Rundt 18-19000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for det vil du få

 

msi kt4 ultra

amd xp2200

cpu vifte(2600)

512 mb twinmos

1x 80gb special editon

dvd og brenner

sapphire 9700 pro :D

audigy 2 platinum

logitech cordless optical!

hansol 19" flat bilde! digg! :D

og detta koster 16883,- på komplett

 

Særdeles dårlig oppsett spør du meg. Skal du gå for amd, kjøper du nforce2 basert hovedkort, 2x256 twinmos, western se hardisk av ønsket størrelse, kanskje 2 om du vill, mus-tastaur og det greiene, + en eizo skjerm. Vil ikke dette komme på rundt 18-19000 ?

Lenke til kommentar

Ikke hør på ^2mMy^..

Han vet jo ikke hva han snakker om.

 

Gå for et P4 opsett.

2.53GHz modellen har vist samme vifte som 1.6GHz, så den er ganske stille. Kjøp deg et asus hk, så kan du bruke sånn automatisk vifteregulering.

Videre er vel 512MB ram minimum?! Twinmos er et godt merke.

2x80GB Seagate barricuda V (nesten lydløse).

Kommer man unna Radeon pro 9700 i disse dager? :p

Skjerm må du nesten velge selv..

 

blah.. da orket jeg ikke å skrive mer..

Kjøp det du føler for, men kjøp noe før du har fått det godkjent av noen experter på forumet her..

Lenke til kommentar

Vent en mnd, så er kanskje det nye Nvidia Geforce fx ute i butikkene, uansett bør du vente på det... Det er litt bortkastet å kjøpe p4 3.06ghz, gå heller for ett litt lavere.. Mye billigere, så kan du heller oppgradere senere.. 1024 mb ddr er en selvfølge, Twinmos er helt ok... Og så bør du tenke deg litt om hvilket kabinett du vil ha, ikke gjør den samme tabben som meg, og kjøpe det billigste, fordi det var billig.... Mus er noe av det viktigste, jeg bruker ei logitech dual optical, men det finnes sikkert bedre idag, men jeg er meget fornøyd med den...

Lenke til kommentar

vel det var kanskje ikke det beste men jeg bare satte sammen et eksempel på 2 min. selfølgelig kan man få bedre å større og det samme gjelder hvis du venter! tok amd for det da tror jeg han får mest for pengene! veit ikke hvordan planer annet enn å spille han har men...

Lenke til kommentar
Vent en mnd...

Enda en som ikke har peiling.. Herregud for en newbie..

Skal man vente en måned her, og en måned der.. så får man aldri ny pc. Lever du en måned forran alle andre du eller? eller liker du bare å vente?

 

Kjøp det nest beste i dag!

Ikke alt for dyrt, men overkommelig.

 

GeForce FX kommer ikke før i slutten av feb, og spår jeg riktig er det ikke i postkassa til Ola Nordmann før i midten av mars elns..

 

Kjøp deg en 2.53GHz P4 og godt med HDD plass..

Skjerm er viktig, men skal du spille bør du nok gå for en god 19" CRT.

Driver du bare med "brevsending", word, photoshop osv kan du gå for en 17" TFT!

 

Noe mer å legge til da? hmm..

nei.. ikke hør på folk som har 10 +/- posts.. bare newbies :p

Lenke til kommentar

Herregud for en besserwisser Amd_Guru er..... Jeg ga min mening, og hva vet du om hva jeg er, noob er jeg her ja, det skal jeg være enig i...

 

Spyr av folk som trur dem vet alt her i verden, jeg ga min personlige mening, og hva jeg ville gjort om jeg skulle kjøpe ny pc, for det om du hart litt over 900 mld her, og kaller deg Amd_Guru(hahahahaha) så vil det kun si at du er en narsistisk liten drittunge, ikke noe om pc-kunnskapene dine....

 

Om det stemmer at FX er et så mye bedre kort enn dagens 9700 pro, så hadde jeg gladelig ventet, sp.målet er selvfølgelig personlig, har man tid å vente på dette bare for å spare, eventuellt la være å kjøpe det...

 

 

So burn Amd_Guru, burn!! :evil:

Lenke til kommentar
Vent en mnd, så er kanskje det nye Nvidia Geforce fx ute i butikkene, uansett bør du vente på det... Det er litt bortkastet å kjøpe p4 3.06ghz, gå heller for ett litt lavere.. Mye billigere, så kan du heller oppgradere senere.. 1024 mb ddr er en selvfølge, Twinmos er helt ok...  Og så bør du tenke deg litt om hvilket kabinett du vil ha, ikke gjør den samme tabben som meg, og kjøpe det billigste, fordi det var billig.... Mus er noe av det viktigste, jeg bruker ei logitech dual optical, men det finnes sikkert bedre idag, men jeg er meget fornøyd med den...

 

P4 3.06ghz benytter seg av HT (HyperThreading) teknologi som gjør at den kan utføre 2 utregninger samtidig. Dette gir meget høyerer ytelse i spill og programmer som støtter HT, selv om det ikke er så mange av dem enda. F.eks UT2003 støtter HT ;-)

Lenke til kommentar
Jeg ga min mening

Altså, din mening er ikke værd en damn shit her da... noob...

Hvem GIDDER å annbefale GeForce FX når det er leeeenge til det kommer, og det spiser opp budjsettet hans... herregud for en noob...

Ikke kom med annbefalinger bassert på hva DU ville ha, men ta i betrakting det forfatteren av posten vil ha. Herregud for en noob...

 

Spyr av folk som trur dem vet alt her i verden

Jeg vet garrantert mer enn deg...

 

for det om du hart litt over 900 mld her, og kaller deg Amd_Guru(hahahahaha) så vil det kun si at du er en narsistisk liten drittunge, ikke noe om pc-kunnskapene dine

STFU noob.. Jeg er faen meg med på en duel når som helst... skal knuse deg i pc spørsmål...

 

Ikke tro du er noe dream lord...

Lenke til kommentar

nei.. ikke hør på folk som har 10 +/- posts.. bare newbies :p

 

HAHA!

Du påstår altså at verdens enere innen IT er samlet på hardware-forumet?

Det er så utrolig mange eksempler på at "guruene" her inne gir de dårligste rådene. Hvilken farge du har på huset ditt sier mer, enn hvor mange poster du har på hardware.no's forum, om IT-kunnskapene dine .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...