Gå til innhold

Zalto stengte abbonementet mitt! :-o


Anbefalte innlegg

Noen dager før jul merket jeg at Zalto hadde stengt kontoen min. Zalto kontankort det går i her asså... Da jeg prøvde å ringe fra mob'en fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde ladet opp kortet på 15 måneder.. det er bare tull for jeg ladet opp i sommer..

Da jeg ringte kontofonen kom jeg til _Telenor_ sin kontofon... ikke zalto sin.. ringte seff samme nummeret.. der var så mye som 0,0 kroner igjen.. Skulle vært rundt 100 eller no..

 

Da jeg ringte til zalto support i romjulen sa de at de skulle fikse det i løpet av et par dager.. Ingenting har skjedd hittil.

 

Noen med samme problem? Bør jeg ringe de igjen og mase litt eller?

 

Edit: Kan si at saldoen er også null kroner på zalto.com side sider.. så jeg har ikke ringt feil nummer nei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!!

 

Ja, jeg ville bare ringt å mast på dme. Eller så kan du gå innom en forhandler og få de til å ringe for deg.

 

Jeg jobber i Telebutikken, og har vært borti sånne tilfeller før. Dte var vel og merke emd Netcom, jeg vet ikke om Zalto er like velvillige. :wink:

Lenke til kommentar

Om ikke jeg tar mye feil så tror jeg Telenor har kjøpt opp Zalto og alle kundene deres. Dette medfører at de som tidligere har brukt Zalto-ladekort, skal nå bruke Telenor. (Derfor du kommer til Telenors kontofon for Ring Kontant)

 

Det er muligens i forbindelse med denne overflyttingen at kontoen din har blitt "slettet".

 

Men som sagt, er ikke helt sikker her....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...