Gå til innhold

Hjelp til å sette opp mitt første annlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Kjøpt Fronthøytalere nå = ) Patos Basic 510..

koster egentlig 8000kr i butikken, men kjøpte de brukt (1.5 år gamle) for 4000kr = )

http://home.loopme.com/tonart/sites/tonart...083i25203i28856

Dem, bare i sort....

Tenker jeg kjøpe Marantz eller vincent integrert forsterker til de.

Ble mer fornøyd med de, enn med alt annet jeg har hørt.. som JBL E100, B&W683, Dali concept 8 osv osv...

Endret av RockyIII
Skrevet (endret)

Oh okei endte opp med Patos ja...mm ja ja mm.. xd ikke min smak, men gratulerer :D De så riktig nice ut ja, men har aldri likt dem =/ smakssak ;) jeg har jo omtrendt B&W-fetish xD

Edit: det hørtes Naaaasty ut etter at jeg leste det selv :ermm:

Endret av Effectiv
Skrevet

Har CV men fetish for B&W,ganske typisk det må jeg si :p

Men Patos er uten tvil kvalitetshøyttalere og at de er norske gjør ikke saken direkte verre ;)

Skrevet

Vurderer å skaffe surround receiver/forsterker til patos basic 510/patos basic 210C .. Hvilken surround reciever/forsterker rundt 5000kr kan passe ? vil helst kjøpe brukt til 5000kr, så den dere vil annbefale kan ha en verdi på opp mot 10 000kr.

Skrevet (endret)

Er hdmi inngang etc viktig på surround ? jeg har HD tv og PS3 hvor jeg kjører filmene osv.. er mange gode brukte surround forsterkere/receivere ute på markedet der, men de fleste har ikke hdmi har jeg lagt merke til.

Endret av RockyIII
Skrevet (endret)
Kan man koble til subwoofer og senter høyttaler på integrerte forsterkere ? som marantz PM-15S1 og Marantz PM-7001 ..

9137302[/snapback]

Tviler

Endret av Effectiv
Skrevet
Kan man koble til subwoofer og senter høyttaler på integrerte forsterkere ? som marantz PM-15S1 og Marantz PM-7001 ..

9137302[/snapback]

Kan koble til sub, men da må du tappe signalet fra de vanlige høytaller terminalene. Det funker, men er bedre men pre-out.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...