Gå til innhold

Problemer med stats oppdatering

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Det kommer nok etterhvert. EA har hatt det travelt i det siste, så det er bare å krysse fingrene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)
Hvis det er det eneste kriteriet for å få ny rank, og serveren du spiller på har siste stats, så burde du få ny rank ved neste poeng.

Du kan jo prøve - det er som regel forskjell på teori og praksis.

8999425[/snapback]

:p okay, prøver nå!

Hmm, ser ut som jeg ikke får oppdatering?!? Spilte på BF2 Ranked Servers:30

Og drap en kis, da kom det: Congratulations. You have been promoted to Sergeant.

Gikk på BFHQ, men står fortsatt at jeg er Corporal :mad:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Du må vente litt, sjekk i morgen.

Selv opplever jeg å få poeng av og til, andre ganger ikke. Jeg har heller ikke fått mine gamle poeng..

Skrevet

har følelsen av at det er enkelte servere som er tregere i opdateringen av stats enn andre.. f.eks har spilt bf2 i neste hele dag (ja, og det er FETT!) har vært innom tv2 serverne og la merke til at der ble ikke statsen min opdatert i BFHQ, men gikk jeg inn i en annen tilfeldig server spilte der, da kom det stats. gikk så tilbake til tv2 server igjen , men nei, ingen statopdate der..

er et eller annet der :hmm:

men who cares? er jo teamwork som rokker, skjønner meg på dere med litt lavere ranks, (kjipt å ikke komme nærmere de deilige unlocksa.

tips til dere, kjøp BFS:special forces, der får du dobbelt så mange unlocks, ved bare å spille i noen menutter, man får dem nærmest gratis.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Selv opplever jeg å få poeng av og til, andre ganger ikke. Jeg har heller ikke fått mine gamle poeng..

9003142[/snapback]

Anders.Olai. Anders.Olai. Corporal

Synest du sa stats var fikset jeg :mad::mad::realmad::wallbash:

Skrevet

9003142[/snapback]

9007952[/snapback]

øh, sjekk posten du quoter.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

9003142[/snapback]

9007952[/snapback]

øh, sjekk posten du quoter.

9009329[/snapback]

Ja? Ventet til dagen etterpå jeg :roll:

Har blitt Sergeant nå. Men kan gjerne få de 2-3 tusen poenga jeg ikke har fått enda.

Skrevet

jeg fikk 500poeng på en server (yeah I know, statspadding -.-) på en server som oppdaterer stats, men den hadde ikke restartet på et par døgn så det ble ikke registrert :(

Skrevet

Spilte SF i halvtime eller 45 min og har ikke fått noen av poengene eller sniper awarden jeg fikk da :( Men det som er litt rart er at jeg mangler 32 poeng for å komme opp i rank, og på de tre rundene jeg spilte fikk jeg mer enn 32 poeng, men det kom aldri noe greier om at jeg kom opp i rank :hmm:

Og hvordan er det med det med SF og unlock?Er det ikke noe sånn at jeg må spille det i

en halv time så får jeg unlocka nye våpen til vanlig bf2?

Skrevet
Og hvordan er det med det med SF og unlock?Er det ikke noe sånn at jeg må spille det i

en halv time så får jeg unlocka nye våpen til vanlig bf2?

Du trenger bare spille en runde så skal du få våpnene dine :)

Skrevet

gjorde det jeg, har fått unlocks... Jeg vet av en del servere som oppdaterer, det er endel clanservere hvor jeg "vanker" Ganske fullt der da

pm me

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...