Gå til innhold

[LOTRO]Hvor finner jeg Shores of evendim - patch download

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mulig jeg begynner å bli blind på mine gamle dager, men hvor laster jeg ned Shores of evendim patch. Når jeg starter LOTRO så får jeg beskjed at patch 1.2 er tilgjengelig for nedlasting. Trykker på <Get 1.2> knappen så havner jeg her: http://www.lotro-europe.com/?territory=EnglishUK.

Kan ikke se noe download der, så prøver jeg <Downloads> knappen i hovedmenyen, men kan ikke se download for patch 1.2 der heller?

Kan noen gi meg link til hvor jeg finner det, eller er jeg virkelig så blind at jeg ikke ser det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo laste ned via LOTRO Launcher da.

8861095[/snapback]

Ok, det funket nå, men ikke når jeg skrev posten. Da kom jeg til siden jeg linket ovenfor når jeg prøvde å update fra Launcher.

Skrevet

Jeg trykket bare "continue" 2 ganger i går da jeg startet launcheren. Da lastet den ned noe voldsomt masse. Tok en halvtime hvertfall. Men når jeg åpner launcheren nå, så står det at jeg har versjon 1.12 installert og at 1.2 er tilgjengelig for nedlasting! Hva skjer?

Skrevet
Jeg trykket bare "continue" 2 ganger i går da jeg startet launcheren. Da lastet den ned noe voldsomt masse. Tok en halvtime hvertfall. Men når jeg åpner launcheren nå, så står det at jeg har versjon 1.12 installert og at 1.2 er tilgjengelig for nedlasting! Hva skjer?

8865332[/snapback]

Du har installert ny-patchen da, fikk det samme hos meg å begynte å lure... Men det funket! Så bare enjoy patchen. Jeg derimot liker den ikke.

Skrevet (endret)

8865332[/snapback]

Du har installert ny-patchen da, fikk det samme hos meg å begynte å lure... Men det funket! Så bare enjoy patchen. Jeg derimot liker den ikke.

8866261[/snapback]

Hvorfor ikke? Hva var det du ikke likte?

Jeg var innom i 5 minutter bare, så fikk ikke sett så mye nytt. Det jeg fikk sett, var at fargene på "items" ikonene er blitt forandret! Er f.eks umulig å se forskjell på vanlige og "rare" items nå! :thumbdown:

Endret av Maverick2002
Skrevet

Jeg likte ikke suger-questene, vanskeligheten for å faktisk komme seg inn på plassen, det er en noob-plass. Stort sett. Og det med ikonene er jeg helt enig med. Og at de har narfet champen.

Skrevet
Og at de har narfet champen.

8867024[/snapback]

nerfa champion? det var vel den einaste klassen som ikkje vart nerfa.

ta ein titt på guardians så skal du få sjå nerf.

Skrevet (endret)

Anyways, syntes den updaten var idiotisk. Mountene har blitt elendige!

Og at de har narfet champen.

8867024[/snapback]

nerfa champion? det var vel den einaste klassen som ikkje vart nerfa.

ta ein titt på guardians så skal du få sjå nerf.

8867046[/snapback]

Hva har blitt narfet?

Endret av Aradin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...