Gå til innhold

Problemer med Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått meg ny laptop med Vista Home Premium. Jeg Installerte WoW og jeg logga meg inn og gikk inn på fyren min var alt greit. Men etter 2-5 minutter skrur laptopen seg av! :cry: Kan noen hjelpe meg med dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville sjekket om laptopen din går varm. Ellers kan det vel lønne seg å oppdatere drivere. Særlig driver for grafikk-kort.

8861101[/snapback]

Drivere til Windows Vista? Hahaha :dribble:

Skrevet
Ville sjekket om laptopen din går varm. Ellers kan det vel lønne seg å oppdatere drivere. Særlig driver for grafikk-kort.

8861101[/snapback]

Drivere til Windows Vista? Hahaha :dribble:

8861120[/snapback]

Ok liksom? Kan godt være driverne det er noe galt med.

Skrevet
Prøv å spørre på Technical-support delen av forumet til Blizz. De kan sikkert hjelpe deg :>

8862096[/snapback]

Ja, jeg får vel prøve det ;)

Skrevet

Har du prøvd noen andre spill, eller bare WoW? Hvis det samme skjer med andre spill, så er det nok varme, drivere eller feil på maskinvare som er problemet.

Men uansett, Blizzards tech-support synes jeg er ganske bra. De klarer sikkert å hjelpe deg på et vis.

Skrevet (endret)

Jeg fikk laptopen i går da, men både CSS og Stronghold Crusader virker helt fint. En kompis av meg spiller WoW på Vista uten problemer, men det er en stasjonær pc, jeg veit ikke om det har noe å si :hmm:

Burde jeg gå på Tech-Support på Blizzard.com eller WoW-Europe.com?

Endret av Normie
Skrevet

Funka fint for meg med en gang. Har du prøvd å kjøre det som admin?

Eneste spillet som har slutta å funke for meg er LOTRO (som er 100% vista kompitabelt) :p

Skrevet
Funka fint for meg med en gang. Har du prøvd å kjøre det som admin?

Eneste spillet som har slutta å funke for meg er  LOTRO (som er 100% vista kompitabelt) :p

8862875[/snapback]

Joa jeg prøvde det også, men det funka ikke :(

Jeg sendte akkurat en sånn Technical Support melding til blizzard, så jeg får se om jeg får noe svar i morgen, jeg håper inderlig det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...