Gå til innhold

mister wlan veldig ofte


Anbefalte innlegg

pc'n sto i stua, så måtte jeg plutselig stikke og dro ut ledningen og la pc'n på rommet, da jeg kom tilbake var den i ventemodus men da jeg kom inn i windows igjen var wlanen borte...fant den ikke i enhetsbehandling heller...så gjenopprettet jeg pc'n med cd'ene... så var wlanen der litt helt til jeg restarta pc'n så forsvant wlanen igjen...finner den forsatt ikke i enhetsbehandlinger... men noen ganger kommer wlanen tilbake...så forsvinner den etter en restart. wlanen har kommet tilbake 2ganger på ca 5dager, de gangene wlanen har kommet tilbake er når pc'n kommer fra ventemodus.... noen som vet hva som er galt?? er kortet kanskje ødelagt??

Pc'n er en HP pavilion dv6060... nytt hovedkort for 2mnd siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette ser ut som et tilfelle av at du mangler drivere til den knappen som slår trådløskortet av/på, prøv å finne ut om disse er installert.

8860342[/snapback]

 

 

den funker som bare det den... når pc'n finner wlan kortet så kan jeg skru av og på wlanen...den lyser blå når alt er i orden....

Lenke til kommentar

Det finnes driveroppdateringer for det tråløse kortet her:

 

Link

 

Kanskje det vil hjelpe?

Jeg ville også prøvd å oppdatere Windows. Nå vet jeg jo ikke om du har XP eller Vista, men for XP var det ivertfall endel "issues" rundt plutselig frakobling av tråløst nettverk, selv med SP2. Det finnes det endel patcher for på Microsoft sine hjemmesider. Mulig det er noen problemer med Vista også, så da ville jeg uansett prøvd å oppdatere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...