Rottenspacehead Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hei Lurer på om det er går bra å kjøpe produkter på amentio.no ? jeg vil kjøpe et digital kamera fks der, men får bare valget mellom kredittkort og forhåndsbetaling....og da må jeg selvfølgelig velge forhåndsbetaling, men kan de lure meg ? er det en side å stole på ?
nahojdat Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Amentio er en av de mer kjente nettbutikkene, etter min erfaring så er de til å stole på. Det er vel egentlig kun to ting jeg kommer på som kan klages på og det er ingen mulighet for postoppkrav og at de bruker linjegods (derfor ikke postoppkrav regner jeg med). Om de HAR avtale med posten også aner jeg ikke, jeg har alltid fått mine pakker via linjegods (som desverre ofte er mange dager tregere her hvor jeg bor enn posten).
Rottenspacehead Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Har nå bestilt Digital kamera fra de og betalt = ) Håper jeg får det om ikke så lenge = )
Rullebabb Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 kjøpte kabinett derifra. er veldig fornøyd. pakket å klar på døra innen en uke faktisk:S å æ bor i finnmark=p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå