Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Unknown Processor Revison problemer :(


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg et nytt HK( MSI K9N SLI PLATINUM hovedkort socketAM2 ) og PCU (AMD Athlon 64 X2 6000+),fikk det idag. Hadde gledet meg til å sette opp og få igang PCn igjen etter 2 uker uten!

 

Så begynte dette driten. Kom opp at den ikke kjente igjen CPU.

 

Så leste jeg litt rundt og fant ut at..enten måtte man låne en CPU som matcher socket som det HKet støtter...eller kjøpe et nytt pg billig et for også kunne oppdatere BIOS....Eller bare sende inn HK også få det fiksa..men DET gidder jeg ikke :p

 

så.. https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329041

 

Den kjøpte jeg da og venter på at den skal bli sendt.

 

Irriterende at dette skulle skje:(

 

Siden jeg aldri har flashet en bios før også,kunne dere gitt meg en kjapp og enkel innstruks? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg fått den andre processoren :) Fikk vekk Unknown processor...

 

Men når jeg startet den opp...så kommer den ikke videre liksom,kommer opp bare NVIDIA og INTEL cooperation 2005 ellernoe oppe i venstre hjørne...samme skjedde med forrige CPU og...inne i biosen så finner den ikke harddiskene engang. Pluss at det kommer noen rare pipelyder engang...

 

PCn skrur seg ikke av...men kommer ikke videre. Kan jeg ha plugget harddiskene feil? Noe jeg ikke kan se jeg har gjort...Hører ikke harddiskene arbeider heller,så må jo være noe feil rundt der?

 

Begynner å bli dritt lei problemene nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...