knegg Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 har lasta ned diverse mods. som f.eks. Saurumans armor og samurai sverd og runstninga. men når eg tar armoren på vise den ikkje. (eg blir faktisk usynlig) eller det kjeme sånne store utropstegn i svart og gult. linker til en som har bilde av utropstegnet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=781475 det eg vil fram til er kva for patch skal eg laste ned for å fikse ditte(har shivering isles) har aldri lasta ned og innstalert nåken patcha fra før. leita gjennom http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm men eg vart tullen i haude av sida.(Please Note: You do not need to install this patch if you have already Installed the Shivering Isles expansion.) er google min venn no også?
Campin Carl Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 det hjelper ikke med patch hvis du har innstallert modden feil, som da er til fellet nå. Du har ikke lagt ting riktig mapper, i dette tilfellet er det meshes som er feil
The Ghost Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 høres ut som om du mangler teksturer eller noe sånt ... Ta og kopier alle fileen til moden i de mappene som har samme navn der spillet er innstallert og når de spør om du vil slette den gamle fremfor den nye så si ja/yes !
knegg Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 høres ut som om du mangler teksturer eller noe sånt ... Ta og kopier alle fileen til moden i de mappene som har samme navn der spillet er innstallert og når de spør om du vil slette den gamle fremfor den nye så si ja/yes ! 8860923[/snapback] eg sjønte ikkje heilt ka du meinte.. litt meir detaljert eller omformulert?
Digidice Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) har lasta ned diverse mods. som f.eks. Saurumans armor og samurai sverd og runstninga. men når eg tar armoren på vise den ikkje. (eg blir faktisk usynlig) eller det kjeme sånne store utropstegn i svart og gult. linker til en som har bilde av utropstegnet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=781475 det eg vil fram til er kva for patch skal eg laste ned for å fikse ditte(har shivering isles) har aldri lasta ned og innstalert nåken patcha fra før. leita gjennom http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm men eg vart tullen i haude av sida.(Please Note: You do not need to install this patch if you have already Installed the Shivering Isles expansion.) er google min venn no også? 8854678[/snapback] Jepp jeg har svart og oppdatert den første posten min der, problemet er når sånne ting dukker opp så er det for at man ikke har lagt in Meshes og Textures riktigt. Altså at du har bommet på en mappe og to som kansje har landet inni oblivion mappa når det skal in i oblivion/data. Hender også når man pakker ut i Data mappa så legger den en mappe inni data mappen igjen som heter data, så du må passe på at det ikke skjer. Eller så må du også huske og ta Archive validation via oblivion mod manager programet for og oppdatere di nye texturene VIST den har erstattet noen nye. Altså du ville da fått beskjeden om og overskrive gamle filer med di Armor moddene dine. Så prøv og pakk moddene ut til feks: C:\mods så flytter du di manuelt fra der igjen og in til Data mappa, fant ut ble mye mer oversikligt da. Håper du får det til. Endret 16. juni 2007 av Digidice
knegg Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Skrevet 16. juni 2007 kan nåken ta print screen av sin egen betashoft data mappe? (å poste bilde her) trur det har blitt litt rot med meg etter tida
Digidice Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 kan nåken ta print screen av sin egen betashoft data mappe? (å poste bilde her) trur det har blitt litt rot med meg etter tida 8873674[/snapback] Tror ikke det vil hjelpe så mye siden datamappa inneholder endel mapper der igjen som textures og meshes. Så beste du kan gjør er nok ta vare på savegama dine og reinstalere spillet og legge in litt omgangen igjen. For blir det krøll i di mappene er det ikke lett og rydde opp igjen fikk jeg erfare.
Isindil Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Om man først tar seg tid til å reinstallere (been there, done that) er vel å i tillegg ta en backup av data-mappa før man legger inn mods.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå