Gå til innhold

TES: Noen som har peiligt på hva denne feilen er*hjelp*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg instalerte noen mods jeg fant på nettet og etter det ble det litt grafikkfeil noen plasser i spillet.

Håper noen kan hjelpe meg her, da jeg ikke vil instalere alt igjen på nytt.

Feilene er på noen folk,og på planter etter jeg plukker di opp.

legger ved noen bilder:

(1680x1050 bilder)

Edit:post redigert for og fikse på di store bildene som posten druknet i.

Posten er også avsluttet og feilen kom av feilinstalering av noen modder,og endet

opp med reinstall av alt igjen. Så kansje det kan ver til hjelp for noen og ikke legge in for mangen modder omgangen før du tester dem ut,da det ble hardt og spore opp hvilken som gjorte feilen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bodybug1ia9.jpg

guardbugzz8.jpg

plantlootedbugsf2.jpg

Endret av Digidice
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Er sikkert bare bugs i moddene? Bare å deaktivere moddene det så skal det vel funke?

Skrevet

Gule utropstegn kommer når det mangler modeller (meshes). Installer eventuelle modifikasjoner på nytt igjen, og gjør det etter boka (readme-filen). :)

Ellers kan det være greit å legge slike store bilder inn i spoilertagger, for her går de laaangt utenfor alt (skjermen min tuller seg og kjører i 1024x768, men mange andre kjører slik hele tiden, tenk på dem). Hvis du lurer på hvordan det ser ut, så bruk forumskinet Diskusjon.no (ikke Hardware.no - Dynamisk).

Skrevet

Har en slik gul firkant i et fort/borg hos meg også,men jeg har spillet på xbox 360.Den dukket opp etter at Shievring? Island ble innstallert..

Skrevet
Har en slik gul firkant i et fort/borg hos meg også,men jeg har spillet på xbox 360.Den dukket opp etter at Shievring? Island ble innstallert..

8856836[/snapback]

Ble en reinstall på hele pakka igjen ja. Ble bra nå. synd spilled endet opp på nesten 12GB, prøvde og pakke det ned for og brenne ut en backup, men det ble over 2 dvd plater max pakket med Winrar.

Ja det er vist noe som må ha blitt feil installert, lerte også at noen modder måtte installerest i et rekkefølge så den ikke skreiv over den forrige fila.

Men men nå tror jeg spillet er så max modda det bare går an og bli, totalt ombygged hver eneste plass jeg går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...