Gå til innhold

Total War: Medieval 2: Kingdoms - Har du tro på spillet?


Anbefalte innlegg

ooh, har spillt mye Total War, og tenkte eg skulle kjøpe TWM 2, men lastet ned en Demo og der så eg at de hadde med Svartkrutt våpen :no: det misslikte eg og fant ut at eg heller laster ned mods til RTW men denne expansion packen ser jo utrolig kul ut :cool: Norske Vikinger er jo med :dribble: *MÅ KJØPE*

 

men vet ikkje om eg har kraftig mok PC, har ikkje så mye peiling på sånt. men går vell utifra at noen her inne vet det

 

så Copyer bare den info'n eg fant ut om pc'n

 

Processor: AMD Athlon™ 94 processor 3000+, MMX, 3DNow, 2.0ghz

Memory : 1022MB Ram

 

tror eg har G-Force 6600GT 256mb grafikort om det er noe som heter det

 

er dette bra nok for og spille Mediaval Total War II ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ooh, har spillt mye Total War, og tenkte eg skulle kjøpe TWM 2, men lastet ned en Demo og der så eg at de hadde med Svartkrutt våpen  :no:  det misslikte eg og fant ut at eg heller laster ned mods til RTW  men denne expansion packen ser jo utrolig kul ut  :cool:  Norske Vikinger er jo med  :dribble:  *MÅ KJØPE*

 

men vet ikkje om eg har kraftig mok PC, har ikkje så mye peiling på sånt. men går vell utifra at noen her inne vet det

 

så Copyer bare den info'n eg fant ut om pc'n

 

Processor: AMD Athlon™ 94 processor 3000+, MMX, 3DNow, 2.0ghz

Memory : 1022MB Ram

 

tror eg har G-Force 6600GT 256mb grafikort om det er noe som heter det

 

er dette bra nok for og spille Mediaval Total War II ??

9008851[/snapback]

 

Det er jo bare i slutten spillet man bruker krutt... eller de to hundre første årene er i hvertfall uten.

 

Du kan spille det, ja. Mne du må nok belage deg på lav grafikk og noe lagg :nei:

Lenke til kommentar
ooh, har spillt mye Total War, og tenkte eg skulle kjøpe TWM 2, men lastet ned en Demo og der så eg at de hadde med Svartkrutt våpen  :no:   det misslikte eg og fant ut at eg heller laster ned mods til RTW  men denne expansion packen ser jo utrolig kul ut  :cool:   Norske Vikinger er jo med  :dribble:  *MÅ KJØPE*

 

men vet ikkje om eg har kraftig mok PC, har ikkje så mye peiling på sånt. men går vell utifra at noen her inne vet det

 

så Copyer bare den info'n eg fant ut om pc'n

 

Processor: AMD Athlon™ 94 processor 3000+, MMX, 3DNow, 2.0ghz

Memory : 1022MB Ram

 

tror eg har G-Force 6600GT 256mb grafikort om det er noe som heter det

 

er dette bra nok for og spille Mediaval Total War II ??

9008851[/snapback]

 

Det er jo bare i slutten spillet man bruker krutt... eller de to hundre første årene er i hvertfall uten.

 

Du kan spille det, ja. Mne du må nok belage deg på lav grafikk og noe lagg :nei:

9018343[/snapback]

 

kas oppgraderinger er det eg bør skaffe då?? vill jo ha grafikk uten hakking :p

Lenke til kommentar
ooh, har spillt mye Total War, og tenkte eg skulle kjøpe TWM 2, men lastet ned en Demo og der så eg at de hadde med Svartkrutt våpen  :no:   det misslikte eg og fant ut at eg heller laster ned mods til RTW  men denne expansion packen ser jo utrolig kul ut  :cool:   Norske Vikinger er jo med  :dribble:  *MÅ KJØPE*

 

men vet ikkje om eg har kraftig mok PC, har ikkje så mye peiling på sånt. men går vell utifra at noen her inne vet det

 

så Copyer bare den info'n eg fant ut om pc'n

 

Processor: AMD Athlon™ 94 processor 3000+, MMX, 3DNow, 2.0ghz

Memory : 1022MB Ram

 

tror eg har G-Force 6600GT 256mb grafikort om det er noe som heter det

 

er dette bra nok for og spille Mediaval Total War II ??

9008851[/snapback]

 

Det er jo bare i slutten spillet man bruker krutt... eller de to hundre første årene er i hvertfall uten.

 

Du kan spille det, ja. Mne du må nok belage deg på lav grafikk og noe lagg :nei:

9018343[/snapback]

 

kas oppgraderinger er det eg bør skaffe då?? vill jo ha grafikk uten hakking :p

9021929[/snapback]

 

HAr aldri hatt AMD så er usikker på den prosessoren der. Du burde nok oppgradere skjermkort og ram ellers :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gleder meg veldig til Kingdoms. Barbarin Invasion til Rome synes jeg ble en total fiasko. Bare traileren til Kingdoms ser helt rå ut!

 

Vet noen når det kommer ut? Har ikke fått tid til å lese så mye om spillet egentlig.

8877392[/snapback]

 

 

 

 

 

 

Kommer ut 28 august :) Gleder mg sinsykt, begynner å bli litt lei av mtw2.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england :D

8944816[/snapback]

England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms?

8946516[/snapback]

 

Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene :thumbup:

8947508[/snapback]

Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre.

8948557[/snapback]

 

MILAN! :thumbdown:

Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem :nei:

8953832[/snapback]

 

milan e heilt jævlige :thumbdown: bueskytterne deres irriteren vette av mg :mad:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england :D

8944816[/snapback]

England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms?

8946516[/snapback]

 

Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene :thumbup:

8947508[/snapback]

Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre.

8948557[/snapback]

 

MILAN! :thumbdown:

Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem :nei:

8953832[/snapback]

 

milan e heilt jævlige :thumbdown: bueskytterne deres irriteren vette av mg :mad:

9159964[/snapback]

Hotseat er tingen! spiller som Milan, Venezia og Sicilia...

Lenke til kommentar
Men du trenger mer enn en hær fra én by/slott for å knuse en hel nasjon.

8977953[/snapback]

Du har jo som oftast fleire byer :)

Viss du bruker to-tre byer til å lage soldater samtidig, får du ein stor hær på ganske kort tid!

Eg var England, og knuste Milan uten noko problem. Men er litt større problem borte med russland. Er så store avstander..

 

OT:

Eg har ganske store forventninger for dette spelet. Can't wait! :)

Lenke til kommentar

Har litt blandede følelser, håper virkelig ikke dette blir noe ala BI. For den var skuffende. Men magefølelsen tilsier at dette er nok et middel til å skvise ut den siste kapitalen som er igjen av M2TW konseptet...

 

Men jeg kommer uansett til å kjøpe d, mest for å støtte CA

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...