Gå til innhold

Anbefaling av 37" til 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lg sine LC41 og LC42 har blitt mye anbefalt, prisen er ca. 10k og er mye tv for pengene. Dessverre er de ganske vanskelig å få tak i, men vet at en del elkjøp filialer har dem inne. Link

8853069[/snapback]

 

Var hos Elkjøp å glodde litt i dag, forhørte meg om denne LC42, sa dei skulle få den inn i slutten av juni. Ifølge spesifikasjoner har denne full HD. Skal ligge på 10 000 hos elkjøp. Kom over at shg.no har denne i butikken til 8651,-, er ikkje på lager før i august, men dette må kan jo umulig stemme? 8651 kr for ein 37" lcd med full HD?

 

Link

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Jeg ville sterkt vurdert denne:

 

http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=437

(meget bra pris for øyeblikket)

8882690[/snapback]

 

Trådstarter har kjøpt tv. Eg dermiot, har lånt denne tråden litt, og vurderer sterkt denne ja. Skal ut å se på den i løpet av uka. Har og opprettet ein tråd med spørsmål om denne.

Takker for svar overLoad.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kjøpte sjølv Panasonic TH-37PX70 idag! Veldig god pris, skarve 8995,- på Lefdal.

8914461[/snapback]

Hei!

Jeg vurderer denne TVen selv.. er du fornøyd med den? Hvordan funker den til gaming (PS2/3)?

9158748[/snapback]

 

Veldig fornøyd! Design og bildekvalitet i toppklasse (til prisen). Blir mest dvd, men litt Xbox 360 inne imellom. Har ingenting å utsette til gaming. Er jo plasma, så må være litt forsiktig med statiske bilder over tid.

Lenke til kommentar
Kjøpte sjølv Panasonic TH-37PX70 idag! Veldig god pris, skarve 8995,- på Lefdal.

8914461[/snapback]

 

Hva måtte du betale i frakt?

Ser komplett oppgir at det koster 766.25 inkl. mva

(Hjem på døren i oppkrav)

9161211[/snapback]

 

Kjøpt i butikk. Meiner eg såg i ein tilbudsavis at dei kjørte den til den prisen igjen, løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...