Fribbern Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Jeg skal laste opp en video et sted på nettet, men der jeg skal ha den er det bare plass til 2 min film. Så jeg trenger et program som kan dele filmen min opp i to eller flere deler. Noen som har peil på det? Takker for hjelp
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Leiter etter det samme som mannen over meg:P Vil ta ut en eller flere scener ifra filmer + dele noen filmer jeg har på pcn...
Fribbern Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 (endret) Liker ikke Windows movie maker, så nekter og bruke det. Jeg har permiere pro, så jeg kan jo bruke det. Men jeg er på jakt etter noe litt enklere program. Endret 13. juni 2007 av Fribbern
Freeload Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Tror kanskje VirtualDub er det du trenger - gratis er det også
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Sony Vegas er veldig egnet til dette synes jeg. Lett å sette seg inn i og rask rendering.
Fribbern Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 VirtualDub Støttet ikke det filformatet jeg har på filmene. Ønsker ikke og bruke Sony Vegas, for da kan jeg likegodt bruke premiere pro. Det må vel finnes et eller annet enkelt program laget til det formålet?
kjelldell Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 VirtualDub Støttet ikke det filformatet jeg har på filmene.Ønsker ikke og bruke Sony Vegas, for da kan jeg likegodt bruke premiere pro. Det må vel finnes et eller annet enkelt program laget til det formålet? 8851873[/snapback] Har også behov for det samme, hvis dere søker på "split movie" på download.com finner dere mange verktøy, også noen gratis. Har ikke rukket å teste noen, men det er vel anbefalinger på en del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå