Gjest Slettet+142 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Er det ikke fly i GTA IV? Jeg vil gjerne vite kilden til den påstanden...
Eremal Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Game Informer US Mai issue. "There will be no airplanes" Men det blir helikoptre
Henry9 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Øhhh... Fly? Det er jo ikke noe fly det er jo det rockstar har sakt i flere månder
Locrin Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Utrolig synd.. Fly var jo konge i San andreas.... Helikoptrene sugde balle. Jaja. Blir vel bra uansett.
Gjest Slettet+142 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jaja. For vel holde med med helikoptre da ^^
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jaja. For vel holde med med helikoptre da ^^ 8951574[/snapback] MOTORSYKLER håper dem får sykt fine sykler osv alt fra cruiser til racer og offroadere :!:
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Ingen fly? Crap, får håpe det i det minste kommer kule motorsykler, ellers kjøper jeg ikke det drittspillet
Armageddon Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Ingen fly? Crap, får håpe det i det minste kommer kule motorsykler, ellers kjøper jeg ikke det drittspillet 8953834[/snapback] Kjøp deg flightsim da FFS!
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Trodde GTA var et spill som skulle være veldig realistisk, og i virkeligheten er det fly... Så hvorfor ikke fly denne gangen og?
Eremal Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 (endret) Fordi du flyr ikke fly inni en "liten" storby realistisk sett. Btw det er fly i spillet, men du kan ikke fly dem. Endret 27. juni 2007 av Eremal
Armageddon Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Dessuten er det upraktisk. Se for deg Los Santos over hele kartet, og fly. Kan jo være arti å leke terrorist et par ganger, men når det blandes missions oppi der, så blir det garantert et irritasjonsmoment. Kanskje Rockstar kaster et bein til dere og lurer med en Dodo som easter egg, men ikke regn med det. Det første jeg skal gjøre er å finne cheats så fort som faen, slik at jeg får runna spillet lenge før dere!
theoriginalAidskake Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Å bruke cheats er bare skikkelig lame. Cheats er best for å leke seg når man er fedig med spillet imo ^^ Greier man det ikke uten burde man legge kabal eller noe istedenfor.
Armageddon Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hehe.. Tulla bare da. Har ikke tenkt å cheate meg gjennom spillet nei. Men håper fortsatt at Rockstar har inkludert cheats. For lek som du sier.
Mr.Anki Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Vil spillet komme til PC også? Det første jeg vil gjøre er vel å stjele en bil og kjøre litt rundt
mr. Bjerre Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Dessuten er det upraktisk. Se for deg Los Santos over hele kartet, og fly. Kan jo være arti å leke terrorist et par ganger, men når det blandes missions oppi der, så blir det garantert et irritasjonsmoment. Kanskje Rockstar kaster et bein til dere og lurer med en Dodo som easter egg, men ikke regn med det. Det første jeg skal gjøre er å finne cheats så fort som faen, slik at jeg får runna spillet lenge før dere! 8955104[/snapback] Jeg vil ha Dodoen uten vinger
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Dessuten er det upraktisk. Se for deg Los Santos over hele kartet, og fly. Kan jo være arti å leke terrorist et par ganger, men når det blandes missions oppi der, så blir det garantert et irritasjonsmoment. Kanskje Rockstar kaster et bein til dere og lurer med en Dodo som easter egg, men ikke regn med det. Det første jeg skal gjøre er å finne cheats så fort som faen, slik at jeg får runna spillet lenge før dere! 8955104[/snapback] Jeg vil ha Dodoen uten vinger 8958581[/snapback] hva er poenget med dodo aka fly da ?
Fredrik Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Dodo i GTA3 hadde nesten ikke vinger, og var heller ikke særlig lett å fly. Første jeg skal gjøre er å finne ut hva jeg skal gjøre. Starter jeg rett i nærheten av en kul bil så tar jeg den, om jeg starter i nærheten av noe annet kult sjekker jeg ut det. Jeg er sikker på at spillet blir helt fantastisk. <3
mr. Bjerre Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Den var vanskelig å fly med. Hvis man fikk det til, men du vurden hvor godt det føltes
royale Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Kjøre rundt og sjekke ut byen, skaffe våpen, drepe noen, så begynne på story-line.
Fanta4free Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 kanskje komme meg til save stedet er som regele sånn på gta spilla at det første du skal gjøre er at det kommer noe trøbel så må du komme deg til save stedet for og vere der over natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå