iamalf Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Heisann folkens! Jeg kom i den knipa her om dagen at jeg måtte formatere. Hadde veldig hastverk og glemte å ta backup av S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl savene mine. Jeg var kommet til levelet etter at du har raida basen til freedom. Hadde vært så stålende suverent om noen gadd å laste opp en savegame hvor vedkommende hadde kommet like langt eller lengre Endret 12. juni 2007 av iamalf
woptidu Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ser det er 80+ views på denne, uten reply.. Anbefaler at du kanskje endrer tittel til "Trenger savegame til S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl" - Kanskje du får napp da!
iamalf Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Ok, mange takk for tipsene. Jeg skal fikse dette straks...
Heatsink Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har savegame fra det jeg tror er rett før. Nå har jeg riktig nok spilt igjennom spillet flere ganger og har kanskje plukket opp litt for mye i forhold til deg, vil nesten anbefale deg å starte helt på nytt. Ingame tips: Ikke hjelp "Skull", han er rouge så du får ikke Duty mot deg om du hjelper Freedom med å drepe ham. Hjelper du han derimot... Jeg har lagret masse i stashes nære Rostock Link til saves.
iamalf Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Mange takk skal du ha! jeg er liksom på et spennende nivå, og hadde alt mulig, sniper, bazooka, masse maskingevær, ammo liv, artifacts osv. >>Glimrende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå