Gå til innhold

Trenger savegame til S.T.A.L.K.E.R


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann folkens!

 

Jeg kom i den knipa her om dagen at jeg måtte formatere. Hadde veldig hastverk og glemte å ta backup av S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl savene mine. Jeg var kommet til levelet etter at du har raida basen til freedom. Hadde vært så stålende suverent om noen gadd å laste opp en savegame hvor vedkommende hadde kommet like langt eller lengre ;)

Endret av iamalf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er 80+ views på denne, uten reply..

 

Anbefaler at du kanskje endrer tittel til "Trenger savegame til S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl" - Kanskje du får napp da!

Skrevet

Jeg har savegame fra det jeg tror er rett før. Nå har jeg riktig nok spilt igjennom spillet flere ganger og har kanskje plukket opp litt for mye i forhold til deg, vil nesten anbefale deg å starte helt på nytt.

 

Ingame tips:

 

Ikke hjelp "Skull", han er rouge så du får ikke Duty mot deg om du hjelper Freedom med å drepe ham. Hjelper du han derimot...

 

Jeg har lagret masse i stashes nære Rostock

 

 

Link til saves.

Skrevet

Mange takk skal du ha! jeg er liksom på et spennende nivå, og hadde alt mulig, sniper, bazooka, masse maskingevær, ammo liv, artifacts osv. >>Glimrende ;););)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...