trojanhorse Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Som tittel sier, går det an å få USB tastaturer til å virke i bios? eller må jeg kjøpe et nytt tastatur bare for å gå i bios? Trojanhorse Edit: tastatur, ikke tasatur. Endret 12. juni 2007 av trojanhorse
Futelva Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Hei, jeg bruker mitt Logitech Ultra X (USB) uten problem i BIOS.
trojanhorse Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Hos meg virker ingenting.... Må alltid låne "gammel-type" tastatur av venner når jeg foreksempel skal klokke, starte i safe-modus, etc, kan det ha noe å gjøre med hovedkort? Da tenker jeg på at noen hovedkort støtter dette mens andre ikke. Har selv Gigabyte GA-965G-DS3 og Saitek eclipse 2 visst det hjelper... Trojanhorse
frank_jarle Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Kanskje på tide å oppdatere BIOSen med siste versjon. De fleste BIOSer skal som regel kunne bruke tastatur selv om det er en usb utgave. Frankie
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 ...Eller bruke en USB-->PS/2 overgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå