John-Abruzzi Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 men den bota. noen som har en viss ide? er det snakk om 1-500 kr eller er det 10.000 + det er snakk om lissom.
V-by Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 men den bota. noen som har en viss ide? er det snakk om 1-500 kr eller er det 10.000 + det er snakk om lissom. 8935574[/snapback] kommer helt ann på hvor mye du har med deg. Minste var på 300 eller 500kr, og derfra går det oppover.
John-Abruzzi Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror jeg tar med meg selv om det er en liten risiko for å bli tatt
V-by Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror jeg tar med meg selv om det er en liten risiko for å bli tatt 8935886[/snapback] Etter jeg ble 16, så har jeg alltid hatt med meg noe alkohol eller tobakk når jeg har vert i utlandet. Etter jeg ble 18. har jeg hver gang hatt med meg godt over kvota mi, men aldri blitt stoppet. Men selv om sjangsen er liten for å bli stoppet, så er den der, og en gang må det smelle...
Zirgo Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg lurer på hva aldersgrensen på alkohol i Mexico er. Skal dit i desember en gang Ingen butikkselgere bryr seg om du er under 18 år i Mexico. Du kommer normalt inn på utesteder også, selvom du er under 18. Cash is king der nede (ikke det at du må betale ekstra, men de er mer intressert i å tjene penger på deg, når de vet at nabo-sjappa uansett kommer til å selge deg drikke). Jeg lurer på hva aldersgrensen på alkohol i Mexico er. Skal dit i desember en gang Ingen butikkselgere bryr seg om du er under 18 år i Mexico. Du kommer normalt inn på utesteder også, selvom du er under 18. Cash is king der nede (ikke det at du må betale ekstra, men de er mer intressert i å tjene penger på deg, når de vet at nabo-sjappa uansett kommer til å selge deg drikke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå