Xanitra Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hvor mye hit rating bør en warrior tank ha? lurte på det.. Å det er mest gem sockets jeg tenker på. Alle forteller meg at jeg skal sockete stamina.. men er det ikke like viktig å treffe slik at jeg får inn mine sunders? å i så fall, hvor mye bør jag ha? har + 12 hit rating fra før..
wise™ Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Kan ikke du være så snill å bruke Småprat rundt/om WoW eller Diskuter din Warrior-tråden istedet for å opprette 100 nye poster hele tiden?
John Keats Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Kan ikke du være så snill å bruke Småprat rundt/om WoW eller Diskuter din Warrior-tråden istedet for å opprette 100 nye poster hele tiden? 8834018[/snapback]
gamer73 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 jeg har noe slikt som 2.5% +hit i tank gear....og jeg må si at jeg ikke på langt nær misser så mye som før. Og for meg som ikke er tank specced så tror jeg +hit er svært svært viktig mht å holde på aggro. Er du tank spec så kan man vel ha litt mindre +hit for å oppnå samme aggro eller mer ville jeg tro.
Xanitra Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Kan ikke du være så snill å bruke Småprat rundt/om WoW eller Diskuter din Warrior-tråden istedet for å opprette 100 nye poster hele tiden? 8834018[/snapback] joda, det kan jeg selvfølgelig gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå