Gå til innhold

World Of Warcraft, THE way to quit !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig mener jeg at World Of Warcraft frarøver deg tid til å være med venner eller utdanning.. :hmm: så har vi jo de klassiske: "Jeg spiller bare WoW 3 timer i uka" "Jeg har tid til både venner og WoW" "Jeg er den mest populære på skolen og likevel spiller jeg WoW" :dribble: BULLSHIT sier jeg..

Jeg ler så hardt når jeg får sånne tilbakemeldinger på youtube :D

For å si det slik, dette er den minst geniale måten å slutte wow på. Ikke mange som har baller til å faktisk gjøre det heller, og hvis de da har lyst til å begynne på igjen etter et halv år? Bedre å ha en 70 å slippe å levle da enn å begynne på nytt. :)

8833463[/snapback]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, etter vi slutta WoW har vi, tatt dykkesertifikatet,trener mer, fått oss damer(og mista=P),prøver å lære gitar(kan begynelsen av Nothing else matters, men det er vel alle nybegynerens sang=P) Og ja for å ikke glemme koggturer<3 Jeg liker live uten WoW, men det er bare en manns mening ;)

Sprenge CD'ene har jo ingenting å si, trenger ikke dem for å spille. Vedder han har det på HD'n enda og smugspiller. Men som sagt, den videon er fra 2006.

8835671[/snapback]

Skrevet

"allergisk mot pisspreik"

Oi, fant du opp den selv, eller bare så du I robot i går !! hahaha :)

*Atsjoo* Uff, beklager, er bare allergisk mot pisspreik.

8835779[/snapback]

Skrevet

Ja..eller ikke, for alle som spiller WoW, og fortsatt ikke har oppdaget at det spillet frarøver en tid, ja da er man en taper.

Joda, bare kutt ut den "alle som spiller wow er tapere og jeg skal mobbe dem"-mentaliteten så overlever kanskje tråden din.

8835802[/snapback]

Skrevet

Det gjorde jeg ikke vettu Kjell. ;)

Si meg, lagde du en bruker her bare for å starte denne tråden? Da er du isåfall en gammel bruker som bare lager kvalm her.

8835835[/snapback]

Skrevet

mener du at alle som er på forumet her er tapere? Her finner man masse nyttig informasjon om alt fra gitar akkorder til slipsknuter ! Så hvis du kommer her å rakker ned på de som bruker forumet så kan du bare dra lang pokker i vold..

Lurer på hvem som er taper her som ikke har noe bedre å gjøre på enn å trolle på et forum. :roll:

8835847[/snapback]

Skrevet

Og lese skikkelig kan du pokker heller ikke. Gidder ikke å prøve å forklare til deg hva jeg skrev en gang.

Og en annen ting; mener du at du ikke er på forumet bare for å lage kvalm? Du er her og klager på folk som spiller WoW og kaller dem no-lifers, allikevel er 71% av postene dine i WoW-delen av forumet.

Skrevet

Faktisk ikke alle i WoW forumet, jeg trengte hjelp med å finne noen høytalere til Polar'n min. derfor opprettet jeg den brukeren her.

Fordi han har laget en ny bruker for å flame med. 12 innlegg, alle i WOW-forumet. Tilfeldig? Hardly.

8835932[/snapback]

Skrevet

Jeg har 12 poster og 10 av de er bare pga jeg prøve å svare på alle de postene du/dere kommer med :!:

Og lese skikkelig kan du pokker heller ikke. Gidder ikke å prøve å forklare til deg hva jeg skrev en gang.

Og en annen ting; mener du at du ikke er på forumet bare for å lage kvalm? Du er her og klager på folk som spiller WoW og kaller dem no-lifers, allikevel er 71% av postene dine i WoW-delen av forumet.

8835917[/snapback]

Skrevet (endret)
Ja..eller ikke, for alle som spiller WoW, og fortsatt ikke har oppdaget at det spillet frarøver en tid, ja da er man en taper.

Alle er jo klar over at det å spille WoW betyr at du "mister" tid. Må være opp til hver enkelt hav fold vil bruke tiden sin til, synes ikke du det ?

"Jeg er den mest populære på skolen og likevel spiller jeg WoW"  BULLSHIT sier jeg..

Alle kan ikke være den mest populære på skolen, tviler på at dette er et mål de fleste av oss har. Om du spiller WoW eller ikke.

For å si det med dine ord. Tviler på at selv om du sluttet med WoW, så er du langt ifra den mest populære på skolen.

Nei, etter vi slutta WoW har vi, tatt dykkesertifikatet,trener mer, fått oss damer(og mista=P),prøver å lære gitar(kan begynelsen av Nothing else matters, men det er vel alle nybegynerens sang=P) Og ja for å ikke glemme koggturer<3

Dette er ting folk som spiller WoW også kan gjøre. Ja, noe tid går bort med WoW, men det betyr ikke at du er en taper som ikke kan gjøre andre ting.

Jeg liker live uten WoW, men det er bare en manns mening

Andres mening er at de digger livet like mye, selv om de spiller WoW, og det er deres mening.

Kan ikke du gå ut å nyte livet ditt uten WoW, så slipper vi å måtte høre på alt det fantastiske du utretter. Skaff deg en blogg, eller en dagbok.

mener du at alle som er på forumet her er tapere? Her finner man masse nyttig informasjon om alt fra gitar akkorder til slipsknuter ! Så hvis du kommer her å rakker ned på de som bruker forumet så kan du bare dra lang pokker i vold..

Du mener jo at alle som spiller WoW er tapere. Altså du drar alle under en kam, så du kan også

dra lang pokker i vold..

Hvis du leser post'n en gang til så får du med deg at jeg ikke "bragger" av at jeg har slutta. Jeg la ut en link til et video klipp.

Nei, etter vi slutta WoW har vi, tatt dykkesertifikatet,trener mer, fått oss damer(og mista=P),prøver å lære gitar(kan begynelsen av Nothing else matters, men det er vel alle nybegynerens sang=P) Og ja for å ikke glemme koggturer<3

Need I say more...

Ser at en mod sjekker traåden, blir ikke overrasket om den blir stengt, så må bare få dette ut fort.

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden Var også her du skulle postet.

EDIT; Sorry for litt skittkasting, men jeg klarte ikke dy meg.

Endret av CK_
Skrevet

Jaja. Lille Simen ja, fetter'n min det ;) Det var han som fikk WoW accounten min når jeg slutta for de som lurte på det=D

Havephun er du i famile med simen blankenberg? er en kompis av han^^

8836033[/snapback]

Skrevet

Moderator må visst legge til et nytt punkt i sin samling av internettsannheter:

Humor fungerer ikke i spillforum!

Her har vi en bruker som lager en uskyldig og småhumoristisk video om hvordan man slutter med WoW, og dermed går tilhengerne litt bananas i harnisk over den slags helligbrøde. Hva var det som var så ille med den videoen?

Kanskje er det ufint å forslå at noen faktisk kan tenke seg å slutte med et spill, men dette var bare morsomt synes jeg. Hadde noen postet noe slikt om et hvilken som helst av alle de spillene jeg har spilt i et langt liv, fra de originale Vic 20 spillene som PacMan via Dark Castle og Lemmings og ørten generasjoner av konsoll og PC-spill fram til Oblivion hadde jeg tatt det med godt mot og et flir.

Ikke ta ting så alvorlig, folkens, så blir alt så mye lettere. Spar kruttet til alvorlig trolling. Og mener dere at noen troller så rapporter det, det skal ikke kommenteres i tråden det gjelder. Det fremgår tydelig av nettiketten.

Men tråden har tydeligvis ikke livets rett, så vi får bare stenge.

Geir :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...