Gå til innhold

Steike, min post nr. 400


rLnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vanvittig mye man lærer av å lese tråder i søppel. (Eller, det var kanskje sånn det ikke var?) :)

 

Et etisk spørsmål:

Når man runder store tall på postnummer, hva er da det moralsk riktige; å starte en ny tråd, eller å bumpe "Milepæler i en posters liv" tråden? Bumping er jo ikke lov, og det er heller ikke lov (dvs. SirHartge har sagt at det ikke skal gjøres, og hans ord er vel lov? ;) ) å starte en ny tråd med sånt innhold. Er litt bekymra for min egen del :roll:

Lenke til kommentar
Ja, vanvittig mye man lærer av å lese tråder i søppel. (Eller, det var kanskje sånn det ikke var?) :)  

 

Et etisk spørsmål:

Når man runder store tall på postnummer, hva er da det moralsk riktige; å starte en ny tråd, eller å bumpe "Milepæler i en posters liv" tråden? Bumping er jo ikke lov, og det er heller ikke lov (dvs. SirHartge har sagt at det ikke skal gjøres, og hans ord er vel lov? ;) ) å starte en ny tråd med sånt innhold. Er litt bekymra for min egen del :roll:

:lol: har da ikke så mangen i søppel, og det var ikke av å lese søppel som eg mente med utsangnet mitt? Det eg mente er at det er lærerikt om du leser litt og søker etter svar så du kan hjelpe andre med diverse problemer. Bar les mine første poster så forstår du hva eg mener, mener selv eg er blitt bedre i å skrive? Har aldri skrevet på tastaturet før eg begynte å poste i forumet. Var en del klaging fra brukerne i begynnelsen på skrive feilene mine. Og hvorfor skal eg starte noen tråder? Har aldri lurt på noe som eg trenger å spørre dere her i forumet på, eg har lært meg å bruke google og copernic Agent om det er noe eg lurer på, får alltid et svar der, kan ta litt tid men har nok av det nå? Og eg bryr svært lite i hvor mangen poster eg har?

Lenke til kommentar

wow jeg bare føler at jeg må poste en post her for å få opp postantallet mitt,,, siden jeg poster maks 1,5 meldinger i døgnet så skal det nå ta et par år før jeg kommer opp på ditt nivå...

 

seriøst. lage en post for 400 meldinger er PATETISK! og irriterendes. jeg skulle ønske at de fleste drittpostene hadde blitt slettet. og at vi hadde hatt seriøst søppelposter. som f.eks babethreaden, diverse forhøringer om hvilken type menneske en er. og rent generelt søppel som det var for et år siden.

 

viss en skal feire noe så er det post nummer 10,000. og i denne farten tar nok det et par måneder til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...