Makkz Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Første post, yay Jeg skal ha meg en ultraportabel eller liten PC til hjemme/skolebruk. Kjøper gjerne dock til den så jeg kan bruke den til 24"-dellen min. Jeg krever følgende: - Den skal være mindre enn 15". - SXGA+ om den er 14", (W)XGA om 12". Med mindre noen klarer å overbevise meg om noe annet - Wide om den er 12". - Pris: under 16k. - Selvfølgelig trådløst nett og bluetooth. - Om mulig, eget skjermkort. <- - Den skal være ganske solid, jeg kommer ikke til å kaste den rundt, akkurat, men den skal bæres i sekk en del. - Ytelse. En kraftig boks helst, men om det kommer i veien for portabilitet kan det til en viss grad ofres. Jeg har sett på litt forskjellige maskiner, men det har endt opp med følgende: - ThinkPads er utrolig flotte, syns jeg. Har hatt en før, var deilig å bruke, derfor: ThinkPad T60 (UT0FUNO) eller ThinkPad T60 (UT0FUNR), hva er forskjellen? - Denne er så liten og søt, Dell Latitude d420, at den kommer med. Jeg vil veldig gjerne ha noen forslag fra dere. Gogo Endret 11. juni 2007 av Makkz
Makkz Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Funnet noen flere PCer - Ser det har kommet en oppfølger til T60. Noen som vet noe om den/har linker til noen bra reviews? [link!] til PC. - LG T1 er definitivt også et alternativ, men jeg har ikke lest så mye om den.. - FSC S7110 er vel et alternativ også. Igjen, om noen har noen kommentarer er det bare å komme med dem.
kloningen Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jeg syns fortsatt at acer ferrari er topp, fyller kravene dine + mer untatt at det er integrert skjermkort
Makkz Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Den er da både større og dyrere enn det jeg har skrevet.
apocalypto Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 sjekk ut Asus A8Js hos ps data. Jeg kjøpte den akkuratt og den ser ut til å være tingen for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå