Gå til innhold

Dead Rising- 2 boss


Skogslik

Anbefalte innlegg

eg har nå komt til andre boss på Dead Rising, Carlita eller noe sont. han som har den sniper tingen.

 

Noen ide til hvordan eg skal klare han :S

 

Eg har bare slag våpen, og kommer aldrig nerme nok til og slå han så det går ikkje.

Han eg har med meg dauer enten eller setter seg fast i en butikk.

 

så, går det an og klare? noen plass eg kan finne noe skyte våpen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok ham med slagvåpen, syntes det var enklere enn å skyte ham fra avstand.

 

La kompisen din angripe ham først, og snik deg fram mens han oppholder ham. Husk å ta dekning når du kan. Når du er nære nok, kan du begynne å hamre løs på ham. Da slutter han å angripe, og forsøker å stikke av. Lett bytte ;)

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde før jeg gikk til Carlito, var å hente pistolen til polti zombiene i paradise plaza ved utgangen ut til parken, så tok eg 2-3 pistoler og masse jucie så når jeg ble skudd av Carlito drakk eg juice

 

Så lar du Brad ta litt liv av Carlito så er det din tur, pass på å vær forsiktig!

 

Eller kan du hente en maskin pistol som jeg ikke helt klarer å forklare hvor er, så jeg gir deg denne linken til å vise hvor den er Her (kan ta litt tid før den kommer tror eg :p 30 sku -1 minut )

 

Men den maskin pistolen blir det mye lettere å ta Carlito! :thumbup:

 

Edit: Masse Leif :!:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

hehe klarte det faktisk nå :p med maskin pistolen!

 

eg og han andre fikk han in i en butikk så vi bare skøyt som bare det det på han ;)

 

Edit: MEN, har et quest ved siden av cas 2 questst eg har komt til nå, hente medisinen til han mannen.

 

Er det bare bare cas questene eg må gjøre? er redd viss eg saver nå of det andre questst går ut eg må begynne på nytt på spillet :S

Endret av gas
Lenke til kommentar
hehe klarte det faktisk nå :p  med maskin pistolen!

 

eg og han andre fikk han in i en butikk så vi bare skøyt som bare det det på han ;)

 

Edit: MEN, har et quest ved siden av cas 2 questst eg har komt til nå, hente medisinen til han mannen.

 

Er det bare bare cas questene eg må gjøre? er redd viss eg saver nå of det andre questst går ut eg må begynne på nytt på spillet :S

8828070[/snapback]

 

 

Eg tror spillet kommer automatisk til å si du skal save det ..

vis du skal på oppdrag med en gang og ikke vente i security rommet.

 

+ der oppdraget står er det sikkert gult? da er det tryggt å save det..

 

Ja det er bare case questene DU MÅ gjør for å få med deg hele storyen , di scoop queste hjelper deg å redde folk og gå opp lvl

 

 

du som snakket om mega mannen pistolen , den er vanskelig å få tak i når man skal gjør oppdrag :p først

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

virker som mange har slitt litt med denne bossen. jeg bare gikk inn i sportsbutikken i 2. etasje, så gjemte jeg meg bak veggen og lot Brad og Carlito skyte på hverandre. cluet er at Brad ikke klarer å drepe Carlito uansett hvor lite liv bossen har igjen, så jeg skøyt en puck på bossen når han hadde "0" liv igjen, så klarte jeg han :p

Lenke til kommentar
Har komt til der eg skal disamere de 5 bombene nå, ikkje akuratt lett :p

 

motorsykkelen blir ødlagt og da må eg gå gjennom alle zombiene som er der nede, og der var det vist stapp fult!

8840538[/snapback]

 

hvis du kjører ned i parkeringshuset, så tar du første sving til venstre, så kan du desarmere den første bomba der, samt at du kan kjøre den ene hvite kassbilen som står der. Den tåler en del mer enn motorsykkelen.

Lenke til kommentar
huff du må ikke skrive "Dead Rising" og "2" i samme linje! Trodde det  var snakk om oppfølgeren jeg nå!

8841907[/snapback]

 

 

Han skrev 2 boss :p

 

der med di 5 bombene kan du ta den andre venstre sving tror eg, der er det en bombe + en sånn isbil du kan kjøre eller hav det nå en heter..

 

den bilen tåler en del men den er vanskelig å bremse med så kjør forsiktig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...