Leifi93 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 ok, har ikke så mye peng atm da, er det noen på grim batol som kunne tenke seg å sponse meg med litt peng, og/eller boost?
cashstillrules Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Kan ikke twinke vist du ikke har penger da 8844239[/snapback] Nei det går nok ikke. Du får enten grinde eller ebaye litt da. Tjener jo ganske mye på en kveld i outland.
samebob Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Men du kan jo alltids gjøre deg ferdig med instances/quests items. Å bli 29 kanskje. Så kjøper du gear etterhvert som du har råa, eller venter til det kommer billige items på ah.
Leifi93 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Kan ikke twinke vist du ikke har penger da 8844239[/snapback] Nei det går nok ikke. Du får enten grinde eller ebaye litt da. Tjener jo ganske mye på en kveld i outland. 8844426[/snapback] du så kansje ikke at jeg er lvl 48, kan ikke grinde i outland da vettu, og ebaye gidder jeg heller ikke, 2 low 4 me
samebob Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Da ville jeg egentlig anbefallt deg å lvlet før du twinket.
Jaqu711 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29 han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv. sett gjerne opp et forslag til gear på forhånd takk 8824365[/snapback] Rogue og Warrior er da populært, det er en fin leather bukse med uendelig agility som mange druids og rogue twinks har på den levelen. Den fra Gnomereagan questet. 8824390[/snapback] De buksene fra Gnomeregan er ikke så bra for 29 twinker. Bedre å finne noe BoE og ta +30 sta og 10 agility, eller +40 sta og 12 agility på den. Endret 12. juni 2007 av Jaqu711
Kuldesjokk Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Når vi snakker warrior så blir de enda dårligere
olek21 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Begynte selv med en warrior twink lvl 29. Må si det er denne jeg har hatt størst suksess med. Prøv å søk på Greatminator i armory Lagde senere en hunter for 29, har skaffet ganske mye av det øverste gearet, men jeg synes denne ikke er like morsom. Prøv å søk på Gørbasher i armory IMO; Warrior, rogue, hunter, mage, warlock, druid...osv, beste rekkefølga. Btw; Lvl 19 twinks er lettere å lage, og som oftest billige. Har du ikke så masse penger så gå for en warrior\rogue. Sjekk f.eks Ingerid\Destructur for billig gear. : )
Leifi93 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 (endret) Begynte selv med en warrior twink lvl 29. Må si det er denne jeg har hatt størst suksess med. Prøv å søk på Greatminator i armory Lagde senere en hunter for 29, har skaffet ganske mye av det øverste gearet, men jeg synes denne ikke er like morsom. Prøv å søk på Gørbasher i armory IMO; Warrior, rogue, hunter, mage, warlock, druid...osv, beste rekkefølga. Btw; Lvl 19 twinks er lettere å lage, og som oftest billige. Har du ikke så masse penger så gå for en warrior\rogue. Sjekk f.eks Ingerid\Destructur for billig gear. : ) 8848345[/snapback] lvl 19 twinks er kansje lettere, men omtrent alle har en, så man er nødt til å få det beste av det beste for å bli bedre en en gjennomsnittstwink, og da koster det temlig mye red. Jeg så på warr twinken din, og tror jeg skal prøve å få min ganske lik, for den ser veldig bra ut med tanke på hp, ap og ikke så gale på crit heller. men btw, ca. hvor mye g brukte du på greatminator? Endret 13. juni 2007 av Leifi93
Leifi93 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 ja, men man må faktisk legge gankse mye tid og penger for å få det alle beste gearet, som agm og lucky fishing hat, men det er en horde 2 horde 19 twinker som er helt syke: armory link, wicked armory link, cowblackout dette er sikkert 2 av de aller beste 19 twinksa. og min mening er, det er ingen vits i a twinke i lvl 19 vis man ikke skal gi alt, for da kommer det bare en annen twink og tar deg, og jeg har verken tid eller peng til å gi alt, men i lvl 29 derimot, slepper man å pushe seg til det ytterste i twinkingen, siden det ikke er så mange 29 twinks.
samebob Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Nåja, eneste gangen jeg har tapt 1vs1 er mot en som heter shaitaan. Aner ikke helt om jeg kunne vunnet siden han hadde en paladin i ryggen som healet han når han kom under 50% å jeg var 1on2 i arena. Eller så vinner jeg bestandig. Har ikke tapt 2on1 enda engang utenom shaaitan. Har ikke møtt 2 hunters enda da Han roguen der, er en exploiter. Shoulder enchanten der er ikke lovlig. Dessuten Shaitaan Beats Wicked. Imo.
DisplayName123 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Ser ikke helt poenget med å twinke, hvis du ikke har penger til å twinke med.
Leifi93 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 (endret) Nåja, eneste gangen jeg har tapt 1vs1 er mot en som heter shaitaan.Aner ikke helt om jeg kunne vunnet siden han hadde en paladin i ryggen som healet han når han kom under 50% å jeg var 1on2 i arena. Eller så vinner jeg bestandig. Har ikke tapt 2on1 enda engang utenom shaaitan. Har ikke møtt 2 hunters enda da Han roguen der, er en exploiter. Shoulder enchanten der er ikke lovlig. Dessuten Shaitaan Beats Wicked. Imo. 8848449[/snapback] poenget med å twinke er å ha det gøy red. siterte feil btw, er litt trøtt Endret 13. juni 2007 av Leifi93
DisplayName123 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Greit nok. Men vanskelig å twinke når du ikke har råd til hverken det beste gearet eller enchants.
Leifi93 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Greit nok. Men vanskelig å twinke når du ikke har råd til hverken det beste gearet eller enchants. 8848498[/snapback] jeg hadde jo et svakt håp om att det satt noen som spiller på grim batol hjemme og leste denne posten, som tilfeldigvis hadde så mye peng at de kunne avse litt, menmen, virker ikke som d, så da får, jeg heller levle opp twinken, skaffe meg de bop`s jeg trenger og bare kjøpe ting ettersom jeg får råd
SnusHanen Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Eller bare få hoved karakteren din opp til outland der pengene ligger å venter på deg? Skjønner ikke vitsen med å twinke når du har en så lav main. Men det er bare meg da. Syns også at man skal gå all the way hvis man har lyst til å twinke en karakter. og da koster det fort ganske mange hundre gull
samebob Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Er jo null stress i kjeledress vist han skaffer alle bopsene han trenger, så lvler han mainen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå