Digidice Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hei, leste endel om denne modden nå og den virker ganske lovende.' Laster den ned nå, noe som går veldig seit fra den siden til TESSources, 14kbs så det tar veldig lang tind. Er det noen som spiller enda med denne modden, ser den skalere NPC fra start til slutt. Håper ikke den er for vanskelig at jeg blir knertet rundt hver et hjørne. ps: MiSP: leser du dette så ser jeg du er aktiv på forumet til Oblivion, så noen gode komentarer fra deg ang denne modden hadde våre greit. Her finner dere info om den og kan sjekke den ut og bruke denne posten til og fortelle hva dere syns om den: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=708439
MiSP Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hvis du er ute etter en forklaring av modifikasjonen, så kan du se på innlegget mitt her. Der har jeg beskrevet ganske greit hva modifikasjonen dreier seg om. Men jeg vil anbefale deg å vente til 1.32 final kommer ut, den skal være rett rundt hjørnet etter hvert. Du kan fint oppgradere fra 1.32 RC2 til 1.32 final uten problemer, men det er et par betydelige endringer som kan være verdt å få med seg fra starten, blant annet en fiks angående Harvest [Containers], som er noe bugget i RC2. Du vil ikke bli knertet rundt hvert hjørne, men i motsetning til vanilla (= uten modifikasjoner) blir du i alle fall knertet om du ikke er forsiktig. Hvis du beveger deg for langt fra allfarvei i lav level, må du regne med å ikke overleve lenge. Hvis du ikke har spilt med modifikasjonen før: lykke til, spillet kommer til å bli et helt nytt et. Endret 10. juni 2007 av MiSP
Digidice Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Hvis du er ute etter en forklaring av modifikasjonen, så kan du se på innlegget mitt her. Der har jeg beskrevet ganske greit hva modifikasjonen dreier seg om. Men jeg vil anbefale deg å vente til 1.32 final kommer ut, den skal være rett rundt hjørnet etter hvert. Du kan fint oppgradere fra 1.32 RC2 til 1.32 final uten problemer, men det er et par betydelige endringer som kan være verdt å få med seg fra starten, blant annet en fiks angående Harvest [Containers], som er noe bugget i RC2. Du vil ikke bli knertet rundt hvert hjørne, men i motsetning til vanilla (= uten modifikasjoner) blir du i alle fall knertet om du ikke er forsiktig. Hvis du beveger deg for langt fra allfarvei i lav level, må du regne med å ikke overleve lenge. Hvis du ikke har spilt med modifikasjonen før: lykke til, spillet kommer til å bli et helt nytt et. 8825479[/snapback] Testa denne litt nå, klarte ikek fullføre hula utføre der på øya man starter engang. I slutten der va det noen hvite igjennomsiktige folk samt noe ghost wolf greier som slaktet meg ganske lett. Samt va noen kister jeg ikke fikk åpnet da di va for harde til og åpne. Men ellers rundt så alt bra ut. Burde jeg spille 1.31 nå da og ikek 1.32 rc2, og vist det er bare snakk om litt bugfixes så kan jeg vel fortsette med 1.32 for regner med den er mest balansert og fikset av alle moddene. Takker
MiSP Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Skal du spille med det nå, så bruk for all del 1.32 RC2.
Digidice Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Skal du spille med det nå, så bruk for all del 1.32 RC2. 8834135[/snapback] Ok, vet ikek såmye om hva som ikke er i RC2 mot final ser du så jeg stoppet opp og spille det. Men ser ut som jeg kan fortsette med det da og kansje oppgradere til Final når den kommer. Spillet ble volsomt kjekt igjen etter den 1.32, andbefalest til alle!
MiSP Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Du kan oppgradere helt uten problemer fra RC2 til den endelige versjonen, det skal bare være å installere sistnevnte over RC2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå