Gå til innhold

TES: HDR+AA=går ikke? hmm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det støttes fysisk av R580, R600 og G80. Det er de jeg vet om, men ikke noen eldre.

Men siden det var et problem på den tiden Oblivion kom ut så er det sånn at det ikke går så enten må du finne en patch/mod som for det lit å funke ellers så må du mase på bethseda om å komme med en patch som fikser problemet ...

Skal være en mod der ute som fikser det problemet som jeg vet om, emn den funket ikke for meg på et X1900XT (R580), men har desverre ingen link ...

Skrevet

Vet ikke om dette trikset funker på Nvidiakort, men du slår på HDR i oblivionmenyen (men ikke rør antialiasing instillingen) og sett så FSAA i kontrollpanelet til Nvidia til det du måtte ønske og start så opp spillet. Kan bekrefte at dette fungerer på R600, og mener å ha sett folk med G80 som har gjort det samme.

Skrevet (endret)

Vel på G80 så har vi ikke FSAA om je gikke tar helt feil, emn så har vi MSAA (gammel) og CSAA :thumbup:

Edit: Hvordan kan man skjekke om AA kjører i bakgrunnen om man enabler det i kontroll panel ?

Noen måte utenom å ta en "close look" selv ?

Endret av The Ghost
Skrevet
Vel på G80 så har vi ikke FSAA om je gikke tar helt feil, emn så har vi MSAA (gammel) og CSAA :thumbup:

8822244[/snapback]

Im old school :p er bare en gammel (u)vane, ikke uvitenhet. ;)

Edit: Hvordan kan man skjekke om AA kjører i bakgrunnen om man enabler det i kontroll panel ?

Noen måte utenom å ta en "close look" selv ?

8822244[/snapback]

I oblivion eller generelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...