Gå til innhold

Isolerende hodetelefoner på danskebåten?


Anbefalte innlegg

Skal på Polentur, og har ikke skikkelig headset. Trenger et headset som kan isolere støy i bussen.

 

Siden jeg drar i morgen, så kan jeg ikke bestille fra nett (er klar over at jeg skulle ordnet dette før). Det jeg derimot lurer på, er om det er mulig å handle headset på Christian IV? Den går fra Kristiansand til Hirtshals. Og dersom dette går fint, hva heter butikken der jeg får handlet headsettet? Hvilket headset er å anbefale? Hørt mye bra om Shure :)

 

Tar med iPoden, hvordan kan jeg få ladet denne uten tilgang til maskin? Umulig?

 

På forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er bare at jeg ikke får anledning til å løpe inn på en åpen butikk. Så danskebåten er eneste mulighet jeg får til å handle.

8820075[/snapback]

Litt dumt att du ikke tenkte på dette før butikkene stengte klokka 4 i dag..

Du kjenner ikke noen som driver butikk da? Som kan gjøre deg en bjørnetjeneste og selge deg etter stengetid?

Eller noen bekjente du kan låne av?

Lenke til kommentar

PortaPro er latterlig å bruke på buss, altfor dårlig isolasjon. Ta også en smule hensyn til stakkarene som du deler musikken med i forsøket på å få musikken til å overdøve støy, samt dine egne ører. Isolasjon er ikke å vrenge lyden så høyt at du kjenner trommehinnene vibrere. Lydkvaliteten skal jeg for anledningen droppe å kommentere, men den blir ikke noe bedre på en buss, det skal jeg love deg.

 

Er du heldig, kan du vel kanskje få tak på Koss The Plug/Spark Plug på fergen. Lyden er ikke til å hoppe i taket av, men isolerer, de gjør de.

 

Også mulig at det er å få kjøpt en lader ment for iPod, evt. en universallader for USB-apparater (ta med datakabelen for PC).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...