Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor mye koster en pocket bike?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pocket bikes er vel lovlig på private veier?

8818374[/snapback]

 

Nei, pocketbikes er ulovlige overalt i Norge, uansett hvor avsperra veien er. De er kun lov å bruke i organiserte løp på bane, og det norske forbundet for motorsport (husker ikke navnet) har avslått å lage en klasse for pocketbikes. Har ikke kilde, men det er slik det er.

8818579[/snapback]

Husker de kom frem til det på TV2 hjelper deg for en stund siden.

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den,

8830334[/snapback]

 

Det er Monkey-bike, ikke Pocketbike.

 

Prisen på pocket-biker ligger på rundt 2000-4000 kr.

Lenke til kommentar

Du får kjøpt pocketbiker helt opp i 10 000 de går selvfølgelig mye bedre enn de til 2000 og er laget for løp, men i norge har ikke NMF godkjent pocketbike så er ikke noe vits. Har du litt stor eiendom hjemme så er det bare og kjøre politiet kunne ikke brydd seg mindre. :)

 

Leif var her :cry:

Endret av hiper
Lenke til kommentar
Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den,

8830334[/snapback]

 

Det er Monkey-bike, ikke Pocketbike.

 

Prisen på pocket-biker ligger på rundt 2000-4000 kr.

8831270[/snapback]

Nei, det er en pocketbike som er registrerbar, nemlig denne:

racing_moped.jpg

 

Den er en smule større enn vanlig pocketbiker om jeg ikke tar feil, og sannsynligvis er den treig som faen siden det er en 4-takter. Men på samme måte er monkeybike en 4-takter også.

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den,

8830334[/snapback]

 

Det er Monkey-bike, ikke Pocketbike.

 

Prisen på pocket-biker ligger på rundt 2000-4000 kr.

8831270[/snapback]

Nei, det er en pocketbike som er registrerbar, nemlig denne:

racing_moped.jpg

 

Den er en smule større enn vanlig pocketbiker om jeg ikke tar feil, og sannsynligvis er den treig som faen siden det er en 4-takter. Men på samme måte er monkeybike en 4-takter også.

8835613[/snapback]

 

 

Det der er ikke pocket-bike, det er moped(racing) som er veldig liten.

Lenke til kommentar

Denne tråden stenges da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål og tråden har gått ut til å bli en diskusjon på hva som er lov og ikke, samt. En diskusjon på hva en pocketbike er. Med andre ord, vi har dratt oss veldig OT, og siden vi har fått svar på spørsmålet lukkes denne.

 

#lukkes#

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...