Gå til innhold

Ikke store resultater?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Men hvis han er så tynn at han er syk så er det ikke sikkert man legger på seg uansett hvor mye man spiser. Da trenger man expert hjelp av lege.

Lenke til kommentar
Du spiser til du sprekker? To-tre ganger om dagen, da?

Og du spiser fire brødskiver etter kveldsmaten. Hva spiser du da til kveldsmat, og hvorfor vil du ikke være sulten når du våkner? Det er jo bra å være det, for da er det lettere å spise mye til frokost.

8819552[/snapback]

Spiser 4-5 ganger om dagen minst..

 

Min erfaring: Drikk mye melk og tren styrke. Melk inneholder mye proteiner, noe som trengs for å vokse

8819554[/snapback]

Jeg er gårdsgutt, ujobber mye og drikker melk til de fleste måltider..

 

Men hvis han er så tynn at han er syk så er det ikke sikkert man legger på seg uansett hvor mye man spiser. Da trenger man expert hjelp av lege.

8819565[/snapback]

Jeg ser ikke på meg selv som syk, har alltid vert tynn, og har alltid fått bemerkninger på det, men i det siste tror jeg det har blitt bedre.. Men blir verken tyngre eller sterkere i overarmene..

 

Mine foreldre sier jeg er som min far var da han var ung..

Lenke til kommentar
Men hvis han er så tynn at han er syk så er det ikke sikkert man legger på seg uansett hvor mye man spiser. Da trenger man expert hjelp av lege.

8819565[/snapback]

Jeg ser ikke på meg selv som syk, har alltid vert tynn, og har alltid fått bemerkninger på det, men i det siste tror jeg det har blitt bedre.. Men blir verken tyngre eller sterkere i overarmene..

 

Mine foreldre sier jeg er som min far var da han var ung..

8819640[/snapback]

Du kan jo prøve kosttilskudd, men der kan du nok få bedre råd av andre enn meg. Så lenge du ikke føler deg syk pga. at du er tynn, er det neppe noe galt. Mange legger på seg i 17-18-års-alderen når de blir bredere over skuldrene, får større ledd osv.

 

Selv holdt jeg en stabil vekt fra jeg var 15-17, men ble tynnere fordi kroppen vokste.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Har prøvd mammas kosttilskudd, prøvde ikke mange gangene, men merket ingen ting.. Men min mor merket det..

8819681[/snapback]

Husker du hvilken type det var? Kosttilskudd er en fellesbetegnelse på alt fra omega-3-tilskudd, til proteinpulver og fettforbrennere. Du kan jo prøve Gainer, vet om folk som har hatt bra resultater med det. :)

Lenke til kommentar

Morgen: Havregryn med melk og jordbær/brødmat..

Skolen: Joghurt og optill 1 liter med sjokkomelk fra Tine..

Etter skolen: 3 til 5 brødskiver med sundt pålegg/havregryn med melk..

Middag: Spiser varmmat, variert, Fisk og kjøtt..

Kveldsmat: 2 til 3 brødskiver med variert pålegg, ikke søtsaker som nugatti..

Nattmat: 3 Brødskiver med sundt pålegg..

 

 

Det er omtrent slik jeg spiser..

 

 

Brødskive pålegget er variert og sunt;)

 

 

 

Kan også si att jeg jobber hjemme på gården nesten hver dag, dette i flere timer hver dag nå om våren..

 

Det er ikke uvanlig att jeg jobber 10timer med små pauser i en hel helg nå som det er som verst.. Det er ikke serlig hardt arbeid, men kan jeg ta skade av det?

Lenke til kommentar

Da tror jeg egentlig bare jeg ville ventet litt. Du kommer sikkert til å vokse en del innen de to-tre neste årene, og da vil det komme mer muskler med det samme. Bare ta det med ro og prøv å ikke tenk så mye over det.

 

Evt. kan du begynne å ta chins. Finn en stang/planke å henge på for å så heise deg opp til haken er over stangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...