Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vi som NESTEN er ferdig på videregående


Anbefalte innlegg

Ja nå er det bare muntlig eksamen igjen også er vi ferdig med videregående for alltid! Hva syns dere om dette? Blir nok litt trist å ikke se mange fra klassen igjen, men er også godt å være ferdig med masse av de idiotiske fagene vi har hatt. Men videregående har jo vært en treårig del av livet så det blir nok rart å ikke gå der lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir ubeskrivelig deilig å bli ferdig med VGS. Endelig kommer jeg meg bort fra byen jeg bor i. Endelig får jeg gjøre noe nytt, og endelig får jeg møte nye mennesker.

 

Når det er sagt trivdes jeg godt på VGS, men nå føler jeg at jeg er klar for noe nytt. Tromsø neste år :D

Lenke til kommentar

Ser fremover mot å være ferdig på VGS jeg. Klart, man blir mer overlatt til seg selv nå, men er så lei av det konstante presset fra skolen. Alltid prestere og gå med frykten for å gjøre det dårlig.

 

Skal dog vidre på høgskole, men håper det blir litt mindre stress, og at jeg har valgt mer riktig fag en jeg gjorde på vgs.

Lenke til kommentar

Er deilig å være ferdig med den "obligatoriske" skolen ja.

Skal feste sammen med klassekameratene på lørdag før jeg drar hjem for sommeren.

Tromsø neste år om jeg får studieplass, om ikke er det 6 måneder hardtrening før førstegangstjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...