Gå til innhold

Hvordan få gleden av WoW tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Spilt WoW i et år nå. Levla en warrior til 49 og en lock til 42. Har hatt det kjempe gøy, men har blitt lei leveling og alliance i tillegg.

Begynte en tauren druid, men kom til lvl 6 før det sa stopp.

Tenkte jeg skulle skaffe meg en tauren warrior jeg kunne levele opp, men noen har tips til hvordan jeg kan fæ gleden tilbake?

Prøvd en del nye spill i alle sjangre i det siste, men lysten på WoW kommer tilbake. Er bare så lei av at jeg ikke har fått testa raiding siden jeg aldri kommer til ;)

Noen som har tips til hvordan jeg kan få moroa tilbake?

Endret av Kuldesjokk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er sugen på raiding med lei av leving er vel det eneste riktige å bare dra deg oppover, selvom du kanskje ikke burde spille wow om det bare blir en jobb, jaja. Er de tipsene jeg kan gi deg hvertfall

Skrevet

Levle deg opp med venner. Hold dere på 19/29/39/49 etc en stund og gå i battlegrounds. Er den desidert beste måten å levle opp nye characters på, selv om det tar veldig lang tid.

Skrevet (endret)

Jeg ville prøvd å finne en leveling guide på nettet og levlet opp en av de høyeste charene dine. Mye morsommere å slippe å se på Thottbot/Wowhead hver gang man ikke er sikker på hva man skal gjøre i et quest, eller hvor man gjør det. Underveis kan du ta litt PvP, ta et lite stopp på 49, 59 osv.

Hadde mista litt av gleden før, men når jeg starta med leveling guide og alt gikk så utrolig fort ble det gøy igjen.

Virket for meg ihvertfall :)

EDIT: Som ble sagt over er det mye morsommere med venner på serveren, ikke nødvendigvis å levle sammen med, men ha noen å snakke med, syntes jeg.

Endret av Burg
Skrevet

jeg gikk lei, switcha til alliance, masse nye quests, og helt "nytt" funka for meg:) fått gleden tilbake. tatt pause fra main på horde.

Skrevet

Mitt tips til deg er å slutte å spille.

Om det å spille er et "ork", så tror jeg du hadde hatt godt av å slutte.

Hadde det ikke vært for de folka jeg spiller med, så hadde jeg slutta selv for lenge siden.

Skrevet

det beste tipset for å få tilbake gleden over å spille er å ta deg et par månders pause, begynn å spill igjen når du føler du har lyst

Skrevet

Problemet er at jeg akkurat har hatt en slik pause ;) Kom tilbake levla litt også ble jeg lei alliance sett alt og ingenting nytt bare det gamle kjedelige greiene...

Skrevet (endret)

jeg har spilt siden release. og har vært lei nå og da. så da har jeg bare tatt pauser. nå er jeg litt lei raiding og slikt. så nå skal jeg ta meg en mnds pause. er så himla varmt ute. klarer ikke å sitte inne da:p

edit: hvis du syns det fortsatt er kjedelig etter pause, hvorfor spiller du da?:p har du venner som spiller? Jeg hadde ikke orka å spilt hvis det ikke hadde vært for at alle vennene mine er i guilden :p

edit2: og ja, jeg snakker om RL vennene mine fra barndommen tilfelle noen skulle pirke på det :)

Endret av MallRaT
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd de, men ryktene sier at de nye start-områdene (Blood elf og Draenei) er veldig bra. Jeg synes også at undead-området er veldig bra.

Mitt litt mer generelle tips er; hvis en quest er kjedelig eller for vanskelig, drit i den. Det er plenty med quester og ta av.

Lykke til :thumbup:

Skrevet

Bare bite tenna sammen og levle opp fort :) Eller bare ta en pause. Jeg gikk lei på lvl 45 og 51 og tok noen uker pause men det føltes veldig godt og bli 60.

Skrevet (endret)

Gjør som jeg gjorde nettopp.

Aldri mer wipes i grupper

Aldri mer unger som må legge seg på siste bossen

Aldri mer goldsellers og whispers fra folk som enten vil selge deg gull eller ha gull

Aldri mer disconnects og annen elendighet

Aldri mer "moron", "idiot", "loladin" osv.

Aldri mer elitisme og utstyrsjag

I dag skal jeg faen hakke meg sitte på en campingstol å fiske og drekke absurde mengder med øl. Det blir jaggu meg bra.

PS: Nei, du kan ikke få stæsjet mitt.

Edit: Helvete... Nå må jeg jo finne ny guildmaster og ><

post-23279-1181301150_thumb.jpg

Endret av Grimbo
Skrevet
Hei.

Spilt WoW i et år nå. Levla en warrior til 49 og en lock til 42. Har hatt det kjempe gøy, men har blitt lei leveling og alliance i tillegg.

Begynte en tauren druid, men kom til lvl 6 før det sa stopp.

Tenkte jeg skulle skaffe meg en tauren warrior jeg kunne levele opp, men noen har tips til hvordan jeg kan fæ gleden tilbake?

Prøvd en del nye spill i alle sjangre i det siste, men lysten på WoW kommer tilbake. Er bare så lei av at jeg ikke har fått testa raiding siden jeg aldri kommer til  ;)

Noen som har tips til hvordan jeg kan få moroa tilbake?

8809525[/snapback]

Et tips er å velge en klasse du aldri har spilt før og kanskje ta horde isteden for alliance. Hvis du fortsatt er lei av spillet er det vel bare igjen å enten lvle til 70 selv om det kanskej blir kjedelig og spille end-game eller slutte å spille.

Skrevet (endret)

Grunnen til at jeg fortsatt spiller er at pvp og slikt enda er gøy, men vil prøve end-game, men kommer meg aldri dit ;) Prøvde meg på en tauren druid, men ble bare lvl 6. Kanksje jeg skal begynne en ny warrior ;) Tauren warrior eller noe sånt... Se om jeg får den til 70.

Edit: Liker spillet generelt bare trøtt av smak smack, ding, smack, smack etc. Litt lyst å kunne begynne med arena (mere pvp) og raids så jeg kan skaffe meg litt gøy gear og i tillegg må det være sykt gøyt med så mye organisering for å ta en fyr...

Endret av Kuldesjokk
Skrevet
Et tips er å velge en klasse du aldri har spilt før

:yes:

og kanskje ta horde isteden for alliance.

Ellers takk...det er nok Blood Elves som det er. Hver gang jeg ser en high lvl BE tenker jeg "ally reroller :sick:"
Skrevet

Kan trøste deg med at jeg ikke roller BE, vil ha BE mount, men ta jeg via pvp. Chocobo FTW!

Tauren, undead eller troll skal jeg rolle. Må bare bestemme meg for server og class.

Skal følge brianas guide... Håper jeg kommer meg til 70 :w00t:

Skrevet (endret)

Prøv deg på noe annet enn tauren sier nå jeg, tauren er flotte chars men det blir fort kjedelig med de lange og slappe bakkene i MUlgore og taurens evinnelige treige steg. Men to each his own, lag deg en kar som du tenker "nei dette er en gromm-kar!" hver gang du ser char-screenen hans, gjør deg flid.

når du spiller skal du også gjøre deg flid, ikke tvinge deg til noe, jobbe jevnt og trutt, du _må_ ikke ha professions enda, du _må_ ikke gjøre instancer, du kan gjøre masse professions og instancer, akkurat som du vil.

Join en casual noob guild med noen pratsomme og hyggelige folk, ha finfin musikk i bakgrunnen, se på warcraftmovies.com med filmer av klassen/rasen din og drøm deg vekk. gjør ting som er gøy, men kanskje dumt, som å svømme til øyene utenfor tanaris for å se om det er noe der?

det handler om å nyte veien og ikke bare målet, for målet (bli lvl 70) er også bare en ny vei.

Endret av DeadbeaT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...