Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis dere hadde funnet ut at kjæresten dere planla


Gjest Miaasa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Har selv vært i samme situasjon... Ei dame som klenga på meg selv om hun hadde type - noe jeg visste....

 

Selv er jeg fast bestemt på at det er personen som er utro som har det hele og fulle ansvaret; alltid.

 

:)

Lenke til kommentar

vet man at ei dame har kjæreste, er man ganske så respektløs om man har sex med henne.

 

Ontopic; Om hun planlegger å ha sex med en annen hadde jeg n regnet det som å være utro, og det er noe jeg har tilnermet null forståelse for.

 

edit: feils

Endret av win32
Lenke til kommentar
Jeg sender mld med en gutt, som vil ha meg. men har kjæreste. Jeg er ikke keen på å ødelegge noe..

8808294[/snapback]

Det betyr vel at det er jente og ikkje gut. Eller homo? :shrug:

Som eg har tolka det er du jente. Har eg tolka rett?

 

Er litt sliten etter å gå i Bergen heile dagen (eg er ikkje vant til det :thumbdown: ).

Lenke til kommentar

Exen min var utro mot meg,og etter at det ble slutt har jeg fått flere tilbud om sex med gutter som har dame. Jeg har alltid takket klart nei og sagt hva jeg synes om dem og at dama fortjener bedre! Jeg håper at andre jenter også ville vist meg den samme respekten.

Lenke til kommentar
Mao: Du var ikke akkurat vond å be?

8808794[/snapback]

Det er ikke jeg som ødelegger forholdet om jeg ligger med damen til en annen. Jeg er ikke typen som oppsøker opptatte jenter, og jeg forventer at det ikke blir bak ryggen hans men at hun slår opp relativt raskt, men samvittigheten ville ikke gnagd på meg.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er feil av deg å ha sex med han hvis du vet han har dame.

Hadde du hatt sex med han og så funnet det ut hadde du vært uskyldig.. Men nå bli du på en måte "med skyldig"

 

Hadde jeg vært dama hans hadde jeg vært drit sur på deg, og ikke bare på typen. Du hadde bevist hatt sex med en som har dame. Det er respektløst. I mine øyne hvertfall

Lenke til kommentar

Hvis en først har opplevd den kjipe enden av utroskap, så er man gjerne sint på alt og alle. Med mindre det er en venninne eller en bekjent som jeg har et forhold til, så vil ikke den handlingen deres være personlig og derfor ville jeg ikke hatet ham. Det er noe man ofte opplever med gutter er at de går amok på fyren framfor damen som var utro, fordi de vil få ut aggresjon ved å banke løs på en eller annen, og da blir det mer "godtatt" om det er fyren som lå med damen. Jeg ville kanskje ikke hatt noe særlig til overs for mennesket som lå med kjæresten min, men jeg ville ikke fordelt skylden. Det er kun damen min som har, ved å bli kjæresten min, lovet meg troskap og respekt.

 

Jeg forstår dog godt at andre er uenig, kanskje jeg motbeviser alt det jeg sier så snart jeg kommer i den situasjonen, men jeg tror rett og slett ikke at jeg er den typen. Kjæreste har vært utro, fyren har bare prøvd å få seg et ligg. Som gutt kan jeg ikke akkurat hate ham av den grunn.

Lenke til kommentar

Nøyaktig det du beskriver til oss her har skjedd med meg. Det er utrolig sårende, og jeg oppfordrer deg til å ikke gjøre det. Jeg tok det kanskje litt hardt, og sliter med å stole på noen til den dag i dag pga det som har skjedd.

 

Om du gjør det så kan det hende du ødelegger en annen persons følelses liv i en liten eller lang periode.

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde finni ut noe sånt tror jeg det hadde rabla for meg, og kjenner jeg meg selv rett hadde jeg nok oppsøkt han karen å antageligvis banka han=\ takler sånt utrolig dårlig!

 

og dama hadde nok fått "noen" gloser hu også, men hadde aldri lagt en hånd på henne!

 

Mvh: Pera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...