Gå til innhold

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 MP Demo (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte 1rn i 10 minutter før jeg synes det var kjedlig, så tviler på at jeg synes 2rn er noe bedre. Men jeg må vel prøve :roll:

Skrevet
Spilte 1rn i 10 minutter før jeg synes det var kjedlig, så tviler på at jeg synes 2rn er noe bedre. Men jeg må vel prøve :roll:

8812388[/snapback]

Kanskje du bør gi et spill mer enn ti minutter før du gir deg?

Skrevet

8812388[/snapback]

Kanskje du bør gi et spill mer enn ti minutter før du gir deg?

8812554[/snapback]

Hehe kanskje, men førsteinntrykket har mye å si :p

Skrevet

Ganske pen grafikk, kunne spille med alt på full drus med 30-50 fps, men gameplayet er jo like føkka som i GRAW. Bedre enn Vegas, men det sier jo ikke så mye.

Skrevet (endret)
Ghost Recon Advanced Warfighter er det hotteste og råeste tactical shooter spillet jeg noensinne har hatt gleden av å spille. Med heftig grafikk, ekstrem lyd og smart AI er GRAW simpelthen et spill du bare må ha i 360 samlingen din.

Multiplayer delen fikk fullpott, og spillet fikk 6er på X6.no (Xbox-360 versjonen)

Høres bra ut, nå gleder jeg meg faktisk litt :)

Endret av Andreas045
Skrevet

Hallo!? Wake up! GRAW PC og 360 versjonen er ikke utviklet av de samme folka. På 360 er det Ubi Paris for SP og Redstorm for MP. Og GRIN fra Sverige har utviklet PC versjonen.

Så det er lite vits å sammenligne 360 med PC versjonen....GRAW 1 var en enorm skuffelse ved MP på launch dagen. Med bare 1 fattig gamemode og få maps ble det fort kjedelig...rushed product indeed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...