flyingVesp Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes at Flying V er den tøffeste type gitaren og jeg har tenkt meg en selv.. Til den som har peiling på gitarer, vil jeg vite hva som er best av ESP eller Jackson Flying V gitarer.. Takk på forhånd!
JorgenSeverin Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Når du først kjøpet flyng-v, kjøper man vel Gibson Flying-V ? Den orginale, og det er gibson! og de er faktisk utrolig digg å spille på!
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Ja, har faktisk prøvd Jimi Hendrix sin på Hard Rock Cafè London! "Problemet" var at det var venstrehånds-gitar...
flyingVesp Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Liker ikke helt utsende på Jackson gitarerne. spesielt ikke hodet til flying V gitaren. Men jeg må nok prøve både Jackson og ESP får jeg kjøper noe som helst.
KimNK Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Øh. Du er klar over at både Jackson og ESP har mange forskjellige V-modellar i forskjellige kvalitets- og prisklassar?
Strat90 Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Er Rhandy Rhodes godtatt som Flying V? Jeg ser på de som to forskjellige "modeller" iallfall. Som en tele eller strat..
flyingVesp Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Kanskje jeg kjøper en Ibanez. De har også en veldig kul V gitar
apegryn Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Kan noen linke til en side som selger ibanez V gitarer (ikke nettauksjoner)? jeg trodde ikke ibanez lagte V gitarer lengre, eller verfall importerte til norge. Jeg har ennå til gode å se en butikk selge ibanez V... anyone?
CastorFiber Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Nåja, mulig de er tøffe, men forferdelig upraktiske for oss som liker å sitte og spille i ny og ne. Ergonomisk sett er de jo totalt ubrukbare. Hvis man da ikke tilfeldigvis har veldig tynne lår..
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Husk at du skal ha eine låret mellom "beina" på gitaren, nesten som klassisk stil. Sånn som på bildet: http://www.kulick.net/photoalbum/Europe_Me..._05/flyingV.jpg Forresten så er det Jimi Hendrix sin Gibson, som du kan finne å¨Hard Rock Cafè London. Sofaen er også hans. (Og jeg har vært så heldig å få prøve!) Endret 13. juni 2007 av Slettet-xZFMnIz6
apegryn Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10346367
CastorFiber Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Husk at du skal ha eine låret mellom "beina" på gitaren, nesten som klassisk stil.Sånn som på bildet: http://www.kulick.net/photoalbum/Europe_Me..._05/flyingV.jpg Forresten så er det Jimi Hendrix sin Gibson, som du kan finne å¨Hard Rock Cafè London. Sofaen er også hans. '*skryte* Jge har også spilt på den gitaren, men det er ike jeg som er på bildet. *skryte* 8842665[/snapback] Hehe, hadde aldri trodd at Bruce Kulick ville la seg avbilde der han holdt en gitar opp- ned.
FJERNET111 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hehe, hadde aldri trodd at Bruce Kulick ville la seg avbilde der han holdt en gitar opp- ned. 8845377[/snapback] Opp-ned? Regner med at det er riktig som han skriver at det er Hendrix sin gitar og han spilte så vidt jeg vet venstrehendt, så da er den nok riktig vei eller hur?
CastorFiber Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Vel, hvis man er høyrehendt, og holder en lefty som om man holder en vanlig gitar, blir den opp- ned, etter det jeg kan skjønne. Slk han holder den, er de tynneste strengen øverst. Endret 13. juni 2007 av CastorFiber
sixx Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 kjøp bare en sånn V-gitar "ting" som man monterer på veldig lett når man skal sitte...voila, du kan sitte helt normalt me gitaren din... Btw, har en Jackosn king V selv. Pokker god å spille på! fet lyd og mye trøkk....
Patrick1991 Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Hva med en Dean V-gitar?? de er jo ganske kule da? bare et forslag, personlig ville jeg gått for en Gibson Flying V 67' med to emg 81 mikker på ideen er tatt ifra Kirk Hammett
KimNK Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Fyfader. Hadde eg ferska nokon i å sette EMG i ein '67 skulle eg ha gitt dei ein omgang med balltreet.
sixx Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Fyfader. Hadde eg ferska nokon i å sette EMG i ein '67 skulle eg ha gitt dei ein omgang med balltreet. 8876894[/snapback] enig! EMG'er gjør ikke akkurat en gitar bedre spør du meg:P Man får liksom ikke noe utnytta av hvilken gitar man setter de inn i. Lyden blir det samma uansett liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå