Gå til innhold

Test: Opp som en løve - ned som en skinnfell?


Anbefalte innlegg

Skjønner lite av det her.

Åsnn slark ?

Har ingen problemer med de trykkfølsomme tastene.

 

3'er ?

Hmmh  :hmm:

 

 

Btw , skulle nesten tro det var litt sån hat mot samsung her ^^

8817510[/snapback]

 

Tror ikke det dreier seg om hat. Men muligens så ser kanskje amobil at denne telefonen er en direkte konkurrent til en Nokia modell, og da er det vel tryggest å gi den en middels slakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt en U600 i 2 uker, har testet den for en tysk mobilforhandler....

 

Man kan ikke sammenligne U600 med en K800i f.e.

U600 er en mye dårligere kameramobil, MP3-spilleren har svært dårlig lyd og den er (akkurat som den her testen forteller) ubrukelig til å skrive SMS med.

 

Tastene på fremsiden er forferdelig. Med venstre knappen (trykkfølsom) kommer en rett inn i "sist brukte nummeret" og hvis du presser den et øyeblikk for lenge ringer du noen som du ville ikke ringe til i det hele tatt. En legger på igjen med å bruke den andre trykkfølsome knappen på høyre siden.

Akkurat når du trenger den for å legge på funker den vanligvis ikke i det hele tatt.

 

Jeg er ei 27 år gammel jente som er glad i design og bruker nesten alt som er "good looking" men den her telefonen var desverre alt for dårlig for å bruke den allikevel.

 

Dessuten er U600 ikke mye mer enn en D900 med dårligere knapper.... derfor synes jeg at den fortjener ikke mer en treningskast 3 uansett.

 

Bare min mening :cool:

Lenke til kommentar

Liker denne telefonen veldig godt, og her var det mye sutring i testen synes jeg. Ja, den har enkelte mangler, men føler denne kjøpes stort sett fordi den ser bra ut, og der leverer den til de grader. Spesielt godt likte jeg det evige maset om hvor elendig den var til å høre på musikk, selv om de innledningsvis sa at dette var pga. dårlig medfølgende headset. Hvis du virkelig bryr deg om hva slags lydkvalitet det er på mobilen din, så bruker du vel gjerne et skikkelig headset uansett, og hva med at forsterkeren er laget av Bang og Olufsen, er ikke dette verdt å nevne?

 

Tastene på fremsiden er forferdelig. Med venstre knappen (trykkfølsom) kommer en rett inn i "sist brukte nummeret" og hvis du presser den et øyeblikk for lenge ringer du noen som du ville ikke ringe til i det hele tatt. En legger på igjen med å bruke den andre trykkfølsome knappen på høyre siden.

Akkurat når du trenger den for å legge på funker den vanligvis ikke i det hele tatt.

 

 

Måtte bare kommentere denne til slutt. Slet litt med dette til å begynne med jeg og, helt til jeg tenkte over hvorfor det var sånn... Er ikke så rart at de trykkfølsomme tastene blir "låst" når man ringer noen, ville vært dumt å legge på med øret hver gang man prøver å prate i telefonen ;)

Endret av Hermans1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...