ze5400 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Holder på med ett skoleprosjekt jeg har jobbet med de siste månedene, og jeg har brukt <?=$VAR?> for å printe ut variabler i html biten. Flytta nettop filene over til en annen server, og der printer den det ut som html :S F.eks: <?=htmlspecialchars_decode($EDITVALS["body"])?> Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg stille på i php.ini? EDIT: NVM. Var bare å sette short open tags til true. Endret 7. juni 2007 av ze5400
loathsome Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Den måten der er en ekstremt dårlig måte å gjøre det på uansett. Er ikke sikker på hva du kan gjøre, men jeg mener hosten din må sette short_open_tag til true (1). edit → fint du løste det Endret 7. juni 2007 av loathsome
ze5400 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Om det er en så dårlig måte, hva skal jeg gjøre isteden da? <?php print($VAR); ?> ?? Det blir så laaaaaangt.
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Det er langt fra langt, å bruke <? er bare latskap. Og ikke minst så medfører det krasj som du ser, konverter til <?php først som sist.
ze5400 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Skulle gladlig gjort det om <?php= virka Bruker vanligvis <?php, men <?=$VAR?> er så utrolig mye greiere enn <?php print($VAR); ?>...
Martin A. Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Om du syns <?php echo ..; ?> er langt, bør du kan vurdere om PHP er språket for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå