Kombat-Kaare Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Noen som har en oversikt over om Paladiners Protection/Retribution-tre endelig blir buffa litt?
Stoop kid Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Om du leste patchnotes ser du at vi har fått "buffs" (dersom du er horde), eller rettere sagt minimale improvements som ingen bryr seg om. Endret 7. juni 2007 av Quicko
Zelda_ Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Takk for sword spec! Du fikk aldri den feelingen av en hvite og en yellom dmg pope opp. Dobbel white ftw! gief animasjon tilbake og
Tbau5 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Vel, nå er vel offisielt warlock en sopp i gruppe-pvp igjen? :!:
Zelda_ Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Vel, nå er vel offisielt warlock en sopp i gruppe-pvp igjen? :!: 8807539[/snapback] Bullshit, i grp pvp vil ikke death coil være vært å fjerne. Du kan bare bruke den en gang og have vitsen med DC er healen, som kommer uansett. Endret 7. juni 2007 av Zelda_
Tbau5 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Vel, nå er vel offisielt warlock en sopp i gruppe-pvp igjen? :!: 8807539[/snapback] Bullshit, i grp pvp vil ikke death coil være vært å fjerne. Du kan bare bruke den en gang og have vitsen med DC er healen, som kommer uansett. 8807572[/snapback] Ikke verdt det på grunn av at den fjerner noen hundre DPS fra deg i 3 sekunder(eller mer), eller fordi den setter de fleste healere ute av spill i like lang tid?
Zelda_ Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Vel, nå er vel offisielt warlock en sopp i gruppe-pvp igjen? :!: 8807539[/snapback] Bullshit, i grp pvp vil ikke death coil være vært å fjerne. Du kan bare bruke den en gang og have vitsen med DC er healen, som kommer uansett. 8807572[/snapback] Ikke verdt det på grunn av at den fjerner noen hundre DPS fra deg i 3 sekunder(eller mer), eller fordi den setter de fleste healere ute av spill i like lang tid? 8807588[/snapback] OK, så warlocks vil være sopp i pvp hvis du angriper han, og du har mange folk som nuker deg? Du fjerner noe som varer i 3 sec, hvis du breaker den vil du kunne bli feared i hjel. Hvis det er noen som gjør sopp av locks i pvp må det være 1vs1. Tro meg locks er ikke de som blir mest nerfet av forandrigen. Endret 7. juni 2007 av Zelda_
Stoop kid Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Er vel rogues/druids som merker forandringen mest. Cyclone og sap/blind.
Zelda_ Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Er vel rogues/druids som merker forandringen mest. Cyclone og sap/blind. 8807699[/snapback] Yupp, spesielt rogues vil eg si.
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jaja, får vel bare åpne med en sap, for så evt. få de til å brenne trinket fort, før jeg begynner å være slem. Mages skal dø for denne forandringen.
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Mjo, intimidating shout, det lille warrior har, blir jo drept da.
Zelda_ Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Det var helt jævlig disse ukene for warrior. Ingen fjern slow
DeadbeaT Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 synes det har gått greit jeg, men så har jeg devlis blitt spoiled av BoF og delvis blitt spoiled av 15 sec intercepts ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå