grimsbo Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Var i Polen og kjøpte UFO: Afterlight på Polsk. Spillet har polske tekster, noe som er et stort problem for meg som ikke kan polsk. Så er det noen som har litt peiling på hvordan man kan forandre språket på spillet? (visst det er til noe hjelp så sto det et rødt merke på spillet der det stod: Polska Wersja napisy) Endret 7. juni 2007 av grimsbo
Laserlasse Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Tror nok desverre du er låst til polsk språk på den utgaven der, ettersom du har kjøpt en lokalisert versjon Jeg har ikke sett eller hørt om noen modder som endrer språk.
Kharan Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Du kan alltids gå til det offisielle forumet for UFO Afterlight (bruk Google for å finne dette) og forklare situasjonen der? Større sjanse for at noen kan gi den nødvendige hjelpen på det stedet.
grimsbo Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Det er veldig billig i Polen min gode mann!
Kharan Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Muligens må du lære deg polsk, også! Motivasjonen er ihvertfall til stede.
Filamu Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Og se hvor mye du får brukt det nå... En idiot i klassen gjorde det samme bare at han visste det og kjøpte polsk-engelsk ordbok også...
grimsbo Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Var innom forumet til UFO: Afterlight og det var snakk i at man kunne bytte ut "localisationpack.vfs" eller noe sånn der, prøvde det men det funka ikke siden det var ikke en slik en fra før av i instalasjonsdirektoratet.
Laserlasse Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 "Instalasjonsdirektoratet"? Uansett - på min installasjon ligger "localizationpack.vfs" i mappen / directory ved navn "Localization" (UFO Afterlight \ Localization).
Brede_Skapstroppen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Vet det er litt Off topic dette, men dere ser jo ut til å være spillere av UFO:Afterlight. Er en stor fan av de gamle Xcom spillene, men likte ikke helt UFO:Aftermath. Per i dag så er det kun Jagged alliance som gir meg noen som helst ting på denne typen spill. Det jeg lurte på var om Afterlight er bedre enn forgjengerne, og gir tilbake litt av den gode gamle feelinge, bare med bedre grafikk? Kommer seff til å kjøpe på et språk jeg forstår. :!: Endret 7. juni 2007 av Brede_Skapstroppen
grimsbo Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Har ikke noe som heter det i mappen min. =(
grimsbo Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Vet det er litt Off topic dette, men dere ser jo ut til å være spillere av UFO:Afterlight. Er en stor fan av de gamle Xcom spillene, men likte ikke helt UFO:Aftermath. Per i dag så er det kun Jagged alliance som gir meg noen som helst ting på denne typen spill. Det jeg lurte på var om Afterlight er bedre enn forgjengerne, og gir tilbake litt av den gode gamle feelinge, bare med bedre grafikk? Kommer seff til å kjøpe på et språk jeg forstår. :!: 8808221[/snapback] Afterlight er ganske buggete, leste omtalene fikk sånn omtrent 7 av 10 eller 8 av 10 på forskjellige nettsteder.
Laserlasse Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Afterlight er en betydelig forbedring i forhold til Aftermath og Aftershock. Det er også det minst buggete av spillene i denne serien, med den siste patchen er det så vidt jeg har merket ingen bugs som er fullstendig ødelggende for spillet. Det er riktignok et mer tegneserieaktig preg i spillet enn de foregående, og det foregår på Mars, ikke jorden. Ut over dette synes jeg det er det klart beste spillet i serien (UFO: Afterxxx serien). Det kommer riktignok ikke helt opp til de første Xcom spillene, men det tror jeg er bortimot umulig Jeg kan i alle fall anbefale det varmt, selv om det ikke er helt XCOM. Du kan evt. ta en titt på Ufo:Extrateresstrials (F eks http://www.gamersgate.com/index.php?page=s...mart&Itemid=14). Med diverse modder så blir det ganske likt det originale XCOM. Har ikke prøvd det selv, men det får jevnt over OK tilbakemeldinger fra fans av XCOM originalen, spesielt med mods.
Brede_Skapstroppen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 takk for svar....er ikke så mange gode titler med spill av denne typen. får se om jeg kjøper det etterhvert....har mer enn nok med å runde Jagged Alliance 2 akkurat nå -- for øvrig absolutt å anbefale i denne sjangeren. Grafikken er jo faktisk et hakk bedre enn i X-com Tftd også
Kharan Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 UFO Afterlight kan trygt anbefales. Det er et vellagd spill, og det lages mange gode mods til spillet også som forlenger levetiden. Du får mye for pengene, med andre ord. Det vil aldri bli en UFO: Enemy Unknown - men det kan du kun spille nettopp UFO: Enemy Unknown for å oppleve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå