Gå til innhold

Forza 2 - Karrieremodus spørsmål


Keinu

Anbefalte innlegg

Spillte aldri det første Forza spillet og manualen som følgte med Forza 2 var av det tynne laget, så har noen spørsmål jeg lurer på om noen her kanskje vet svaret på.

 

Når jeg kjører løp og kommer litt utenfor banen, eller er borti en annen bil kommer det opp X antall sekunder som penalty i HUD'en. Hva betyr dette? Kan ikke se at det blir lagt til noen sekunder på totaltiden min når løpet er over.

 

Når jeg skal velge løp og ser hvem jeg skal kjøre mot finner jeg av og til biler i en klasse over min bil og de andre i løpet. Trodde poenget var at man skulle konkurere med sin egen klasse og derfor tune bilen best mulig uten å gå opp en klasse?

 

Til slutt vil jeg bare kommenter hvor fantastisk bra dette spillet virker å være. Har kjørt noen timer nå og kan ikke huske sist jeg hadde det så morro i et bilspill. Masse å gjøre samt fantastisk kjørefølelse :thumbup:

 

Glad jeg tok en lengre rundtur idag for å finne noen som solgte spillet tidligere :)

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg kjører løp og kommer litt utenfor banen, eller er borti en annen bil kommer det opp X antall sekunder som penalty i HUD'en. Hva betyr dette? Kan ikke se at det blir lagt til noen sekunder på totaltiden min når løpet er over.

 

Dette gjelder bare rundetidene dine, så vidt jeg har skjønt. Hvis man konkurrerer om å få beste rundetid, så gir dette innvirkning på det. Også er det vel et "leaderboard" med beste rundetid på Xbox Live.

 

Når jeg skal velge løp og ser hvem jeg skal kjøre mot finner jeg av og til biler i en klasse over min bil og de andre i løpet. Trodde poenget var at man skulle konkurere med sin egen klasse og derfor tune bilen best mulig uten å gå opp en klasse?

 

Det er opp til den som hoster gamet du velger å joine hvilken klasse som er lov å bruke. Velger han f.eks. at konkurransen gjelder kun klasse D, så får man kun brukt D-biler. Men har sett at mange velger "any class".

 

Til slutt vil jeg bare kommenter hvor fantastisk bra dette spillet virker å være. Har kjørt noen timer nå og kan ikke huske sist jeg hadde det så morro i et bilspill. Masse å gjøre samt fantastisk kjørefølelse  :thumbup:

 

Glad jeg tok en lengre rundtur idag for å finne noen som solgte spillet tidligere :)

8800196[/snapback]

 

Helt enig. Dette spillet er fantastisk bra!

Lenke til kommentar

Når jeg skal velge løp og ser hvem jeg skal kjøre mot finner jeg av og til biler i en klasse over min bil og de andre i løpet. Trodde poenget var at man skulle konkurere med sin egen klasse og derfor tune bilen best mulig uten å gå opp en klasse?

 

Til slutt vil jeg bare kommenter hvor fantastisk bra dette spillet virker å være. Har kjørt noen timer nå og kan ikke huske sist jeg hadde det så morro i et bilspill. Masse å gjøre samt fantastisk kjørefølelse  :thumbup:

 

8800196[/snapback]

 

I karrieremodus er det forskjellige begrensninger i hvert løp. Bare noen få av løpene har klasse som begrensning. Ofte er det opp til deg om du vil stille med en killer eller gi deg selv utfordring med en svakere bil. Bra å kjøre mange forskjellige biler for da får du etterhvert rabatter hos mange forhandlere.

 

At spillet er bra ja... Holdt på i 15 timer i dag, men en arm som brakk for bare 6 uker siden og som verker som bare f*** nå :p

Lenke til kommentar
Når jeg skal velge løp og ser hvem jeg skal kjøre mot finner jeg av og til biler i en klasse over min bil og de andre i løpet. Trodde poenget var at man skulle konkurere med sin egen klasse og derfor tune bilen best mulig uten å gå opp en klasse?

 

Det er opp til den som hoster gamet du velger å joine hvilken klasse som er lov å bruke. Velger han f.eks. at konkurransen gjelder kun klasse D, så får man kun brukt D-biler. Men har sett at mange velger "any class".

8800832[/snapback]

 

Jeg velger å tro at spørsmålet gjaldt turneringene i karrieremodusen og ikke online, så jeg tar meg friheten for å svare på det. Så er vi dobbelt sikret :p

 

Det er spesielle restriksjoner i hver turnering du deltar i. Noen krever f eks bare at du kjører en europisk bil uansett klasse eller at bilen ikke overstiger en viss vekt. Andre turneringer kan at du kjører en viss bil uten oppgraderinger og hvor alle da kjører samme bilen. Og etter hva jeg har sett er alt dette pluss mye mer også innstillinger som hosten i et MP-spill kan stille inn på.

Lenke til kommentar

Performace index står alltid øverst til høyre, hvis jeg husker rett, før du setter inn en ny del. På denne måten kan du se om du tuner bilen for høyt før du investerer i en ny del.

 

Angående 0-100 så står dette oppgitt hvis du går inn på tuning og benchmark i fra garasjen.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Performace index står alltid øverst til høyre, hvis jeg husker rett, før du setter inn en ny del. På denne måten kan du se om du tuner bilen for høyt før du investerer i en ny del.

 

Angående 0-100 så står dette oppgitt hvis du går inn på tuning og benchmark i fra garasjen.

8812135[/snapback]

Takk skarruha :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...